Korjaamo oli nosturilla jotenkin saanut perän ylös ja sellaisena ajoin sen talliin. Kabiinin korkeus-säädin komentaa nyt vain etupään korkeutta. Anturin kääntelyä en kokeillut koska tallissa ei ollut tukia tarpeeksi turvallisuuden varmistamiseksi. Uusi anturi on nyt tullut joten vaihdan sen.
Yksi asia askarruttaa - kun kori laskee niin pyöriikö säätöpyörä silloin vasta- vai myötäpäivään?
Jos ei vaihto auta niin nuo pumpun pään venttiili on sitten seuraava vaihe.
°°°°°°°
°°°°°°°
"
Teuski kirjoitti:
Jos se liikkuu ylös ja alas, niin vois ajatella että pumpun päässä on venttiilit kunnossa.
Takana on korkeusanturi joka on yhdistetty lyhyellä tangolla kallistuksenvakaajaan. Pannan asento vakaajalla muuttaa peruskorkeutta.
Anturi pääsee pyörimään vapaasti ympäri, joten sen voi asentaa 180 astetta väärin päin kun tankoa siihen liittää. Silloin perä käyttäytyy hyvin omituisesti, kun auto liikkuu anturin mielestä eri suuntaan kuin pitäisi. Esim. parkissa jumppaa itsekseen ylös-alas. Nyt ehkä peruskorkeus on päin honkia ainakin? Tai siten on anturi rikki.!
Liikkuuko takapää kun anturia kääntelee? Tämä tehdään tietty auto pukeilla ettei tule niskaan.