|
Kirjoittaja |
Viesti |
sazp56
|
Viestin otsikko: B-D-H-CX koneiden yhteensopivuus kysymys Lähetetty: 09.11.2021 12:45 |
|
Minulla seisoo pihassa varaosa-autona -81 CX Athena 2 litran ns. Renun koneella. Meillä kävi pyörähtämässä eräs kaminan omistaja. Onko lukijakunnalle käsitystä tuon kaasutin koneen sopimisesta kamiinan keulille. Samanpäin ne ilmeisesti pyörii, mutta onko lohkot jo muuttuneet paljonkin?
A, AU, SAZP, DS 19 Cabriolet voiture a pedales, DS 20 Pallas, CX Collet Maxi plus/Chardon?, CX gti
|
|
|
|
 |
jptcool
|
Viestin otsikko: Re: B-D-H-CX koneiden yhteensopivuus kysymys Lähetetty: 10.11.2021 00:06 |
|
Kyllä täytyy olla seppä jo syntyessään, jos istuttaa Douvrinilaisen HY:n laatikon päähän. Tekijät tietysti tekevät mitä haluavat mutta kai niitä muutoksia olisi tehty, jos projekti olisi tehtävissä siedettävällä vaivalla. Engelsmannit ovat istutelleet jotain Fordin myllyä Caminaan.
Cx Heuliez-87, Tre-87, Fami-90, IE Pallas -83, Prestige -88, Id-58, DSuper-70, 4xXm, Xantia, BxGti-86
|
|
|
|
 |
Xari
|
Viestin otsikko: Re: B-D-H-CX koneiden yhteensopivuus kysymys Lähetetty: 10.11.2021 14:33 |
|
|
|
|
 |
sazp56
|
Viestin otsikko: Re: B-D-H-CX koneiden yhteensopivuus kysymys Lähetetty: 10.11.2021 18:08 |
|
Kiitokset Jptcool ja Xari Tälläinen hujumentti minullakin oli. Toisaalta olen nähnyt/kuullut tekijämiesten laittaneen D-mallin koneita B-malliin (Traction avant) ja myös jopa SM:ään. Myöskin tiedän ainakin yhden CX: n koneen sovitetun jonkinlaisella sekaosavalinnalla D-malliin. Joten jäin tuota kysymystä pohdiskelemaan. Tuota Ford juttua täytyy vinkata kaverilleni. Tuon 2 litranen tekniikka paketti olisi jouten tarvitsijalle. Ajelemme itse uudemmalla CX tekniikalla (25 gti 1 turbo). Puran siitä muita osia omaan projektiimme. Risto
A, AU, SAZP, DS 19 Cabriolet voiture a pedales, DS 20 Pallas, CX Collet Maxi plus/Chardon?, CX gti
|
|
|
|
 |
|
|