HiTec kirjoitti:
Valitettavasti on PSA-sukuisten helmasynti tuo AdBlue pumppu, se kun on ureasäiliön kanteen upotettuna ja pelkän hassun tiivisterenkaan varassa milloin lirahtaa nesteet pumppuun ja sen ohjauselektroniikkaan sisään => entinen pumppu ja menee koko säiliö pumppuineen kaikkineen uusintaan. Ahh niin ihanan kallista
Alkupään yksilöissä noita kun meni useamminkin, niin epäilivätten paineen kertymistä säiliöön, joka sitten rikkoisi tuon tiivistyksen nopeammin ja tällöin se "korjaus" oli vaihtaa säiliön täyttökorkki venttiilillä varustettuun, jolloin sitä painetta ei enää pääsisi muodostumaan, säiliön hengittäessä tuon korkin kautta. No ehkä tuo kuitenkin auttoi siihen suurimpaan hätään ja alkoivatkin kestämään paremmin (=vähemmän takuukorjauksia), mutta eihän tuo tietenkään tuota perimmäistä suunnittelkukkasta mihinkään kuitenkaan korjaa. Se pumppu elektroniikkoineen pitää saada pois sieltä AdBluesta uimasta, pitää tuoda reilusti säiiön ulkopuolelle. Tiedä vaikka joku päivä joku keksisi tuohon sen ihan oikeankin jälkiasenteisen korjaussarjan jossa asia on näin toteutettu. Yksinkertaisimmillaan tietty vielä sellainen että sen voi vain vaihtaa nykyisen säiliön tilalle ja homma rokkaa sen jälkeen auton eliniän

Joo on niin perkeleen kallista,kyllähän tuo hovikorjaamon omistajakin on kironnut nuo maailmanpelastamisvehkeet,noh jos jotain positiivista asiassa ,niin työkaverin -17 vuosimallin Ford Rangerissakin joku vika,joka liittyy hiukkassuodattimeen tjtn sinnepäin,niin 1100 euroa menee hänellä..