Kiitos Risto vinkistä. Sain tuon paineensäätimen viimein vaihdettua ja nyt on tyhjäkäynti tasainen. Mittailin paineita kaverin vikakoodinlukijalla ennen vaihtoa ja valtavaa heittoahan siinä oli, nyt on tasaista. Se paikka oli tosiaankin "liki kohtuullinen"
Auto on ollut mulla ajossa koko ajan. Muuten toimii hyvin mutta tehot on tosiaan kateissa. Kierroksen nousee ajossakin tarvittaessa rajoittimelle, eli vikatilassa ei liene Täytyy alkaa tutkimaan ilmanottopuolta kun saan auton nosturille ja ahdinhan kaipaa korjausta jo pelkästään öljyvuodon takia. Kokeilin hiukkassuodattimen puhdistusainetta ja korkeilla kierroksilla ajoa (3-lla 60 km, kierrokset 3000-4000), mutta näillä ei ollut mainittavaa vaikutusta.
Noista vikakoodeeista löytyi seuraavaa:
P11AA Supercharging pressure sensor - Maximum value exceeded"
P1351 Pre/Post heating relay circuit
P1447 Differential exhaust pressure signal: clogged particle filter
P1471 EGR motorized throttle unit
U3FFF Fuel high pressure circuit, pressure lower than ref. value