kokemjne kirjoitti:
jouko storck + sitronen . tonis takeover ja monta ulkolaista toimittajaa
kiitos vinkistä, soittelen maanantaina nuhin ja tiedustelen saatavuutta
Lainaa:
Paljonko hammaskehälle tulevien kiinnitysreikien väli on tuossa? Käviskö siihen BX:n vetolevy, siinä reikien väli on 20cm aika tarkkaan. Sellainen vois löytyä.
Niinkuin Jasu sanoi, tuo vetolevy näyttää sopivan vain ZPJ Pösöihin ja Citikoihin.
Lainaa:
Vingahtelu kuulosti videolta muistikuvan mukaan semmoiselta minkä saa käyttämällä Dexron 3 öljyjä, aski vaatii Dexron 2 tyypin öljyn jolla ei vinkaisuja tule
Tähän olen törmännyt useassa paikassa ja taisipa jopa aiheesta olla oma huoltotiedote. öljyjä on kuitenkin tullut lotrattua niin monta kertaa, että meinaa usko loppua. Ajalta ennen minua on myös muutama merkintä öljyn vaihdosta ja silloin on käytetty Total ATX:ää joka on ohjekirjan suositus. Tämän auton kanssa on muutenkin sikäli outo tarina, että se on ilmeisesti tuotu Saksasta 07 ja katsastettu täällä vain kerran. Olisi jännä tietää, että jäikö se seisomaan juurikin vaihteiston takia. Niin ja tosiaan itse olen aina käyttänyt Mobilin 220 öljyä.
Lainaa:
Vaihteen vaihtuessa voisi kyllä yrittää vääntää turbiinia sopivasti vinoon, ja turbiinin kaulan laakerointi ääntäisi, mutta tämä on vain mieleentullutta tätä pohtiessa, en tiedä tekisikö oikeasti vai vain kuvitelmissa..?
Tuossa kyllä voi olla perää ja nyt olen muutenkin kahden vaiheilla puranko koko laatikon ja katson mikä siellä mättää, kerran se nyt tallissa makaa muutenkin.
Lainaa:
Onko tuo suora pelti? Hataran muistikuvan mukaan on. Mene lähimpään laser tai vesileikkaamoon ja käske tehdä uusi pelti sopivasta materiaalista? Tuostahan saa mallin ja tulee kerralla uusi. Tai jos osoittautuu vaikeaksi, voin avustaa kontakteissa. Tämä siis vain ajatuksena, jos vanhaa varmasti ehjää ei löydy helpolla..
Onpa hyvinkin suoraa ja mää tuossa muutamat paikat perjantaina pyörähdin ja toisessa ei ollut oikean vahvuista levyä ja veikkaan ettei ehkä kannata otta riskiä ja kokeilla 1mm paksumpaa. Toisessa paikassa olisi saattanutkin onnistua, mutta kuulemma heillä on viikkojen jonot. Toinen mikä tuottaa vähän ongelmia on materiaalin keksiminen mistä tuo on tehty tai mistä uusi pitäisi tehdä sinne tilalle. Jotain karkaistua tavaraahan tuo on, mutta siihen oma tietämys loppuu. Mää saatan soitella tai pistää viestiä sulle jos tuntuu ettei B-osaa meinaa löytyä.
Lainaa:
Tuon kyllä voi hitsata kiinni, joku joka osaa ja tietää mitä tekee, siis en minä

Tämä kävi itselläkin mielessä, mutta koska se on karkaistua ei hitsaaminen oikeastaan onnistu.