ei mitään käsitystä voiko vaihtaa kokonaisena, hieman eri näköiset ne ainakin on, mutta onko muuta eroa kuin värit ja tyyli? Mutta ainakin tuollainen ilmiö on mittareissa: nopeusmittarin lukema on talletettu kahteen paikkaan ja kun autoon laitetaan virrat niin luvuista isompi otetaan ja sama lukema kirjoitetaan toiseenkin paikkaan, tämä toinen paikka on se mittaristo, eli jos vaihtaa mittariston, autosta jolla on ajettu 300000 km autoon, jossa on mittarilukema 100000 km, niin sen jälkeen kun laittaa virrat päälle on mittaristossa ja ecussa lukema 30000, ja riittää pelkkä kokeilu siihen, ja normaalikeinoja ei ole palauttaa lukemaa. (mutta kyllä siihenkin työkaluja ja nörttejä löytyy, Saksassa ruuvailtiin monia mahdottomaksi tehtyjä mittarilukemia). Useissa autoissa kilometrilukemilla ei ole merkitystä arvoon, mutta kannattaa huomioida vaikka öljynvaihtoa ja jakohihnaa miettiessä että laittaa lukemat talteen ennen vaihtoa.
Onkohan noissa muuten eroja kuin erilaiset automaattivaihteisten autojen mittaristot (vaihdenäyttö), ei tietoa onkohan jotain kierroslukualueiden värityksiä eri moottoreilla erilaisia tai onko huoltovälimuistutukset mistä vehkeestä peräisin
Mutta ainakin mittariston askelmoottori on samanlainen, yksi hyvin yleinen vika on askelmoottorin kuoren "laakerointitappi" katkeaa ja silloin voisi ottaa koko askelmoottorin (tai kuoren) toisen auton mittaristosta ja vaihtaa sen tilalle - ja käsittääkseni myös kierroslukumittarissa on sama askelmoottori. Noita pellkkiä muovikuoriakin on saatavilla, kun vika oli niin yleinen, tuossa mittariston osalta video-ohje, löytyy paljon ohjeita youtubesta lisää.
https://www.youtube.com/watch?v=qVargAFWOLo