Tuossa taitaa olla BSM samaa mallia kuin nelosessa, eli konehuoneen sulakerasia. Ainakin kytkentä näyttää suhteellisen samalta starttauksen osalta.
Tarkista konehuoneesta sulake F8. Se on startin ohjaukselle, nelonen ainakin mykistyy täysin kun tuo palaa. Vähän on lopun ajan merkkejä startin osalta jos on sulake palanut, mutta saattaa toimia taas seuraavan puoli vuotta ihan sujuvasti. Muistaakseni tuosta oli joku virallinen ohje joskus vaihtaa 15A->20A sulakkeeksi.
Hurjempi voisi tarkistaa releen toimimattomuuden myös hyppyyttämällä +12V suoraa tuohon 5V JN liittimen (5-napainen, keltainen) 2-pinniin. Siitä pitäisi startin pyörähtää, eli varmistus vaihteen vapaalla olosta täytyy olla tehtynä ettei käy vahinkoja. Tuskin käyntiin lähtee jos ei virrat ole päällä, mutta nytkähtää kyllä jos on vaihde päällä.
Linkin takana starttipiirin kytkis.
https://drive.google.com/file/d/1yHNmyq ... drive_link