|
Kirjoittaja |
Viesti |
jukkahukka
|
Viestin otsikko: D-super vm.-70 pallojen vaihdosta, sähköistä... Lähetetty: 03.02.2025 20:17 |
Viestit: 6
|
Terve. Toistaiseksi remontti vasta suunnittelu asteella, mutta kysellään etukäteen. Palloja on kaiketi eri paineisia saatavilla niin olisiko suosituksia niihin ja mikä saatavuus ylipäätään? Muistelinko oikein joskus lukeneeni että sen varaajapallon vaihto oli vähän isompi homma? Mitenköhän ohjaustehostimen korjauksen kanssa, onko kuinka tehtävissä? Jostain taitaa ihan vähän päästä hydraulinestettä moottoritilaan ja epäilen sitä tehostinta kun toimii muutenkin vähän alitehoisesti useinmiten. Sähköissäkin olisi vähän läpikäymistä. Mittaristosta palanut useammat polttimot sekä etuvaloista. Olisiko maadoituksessa vikaa ja mistähän aloittaisi vian etsintää? Tyhjäkäynnillä vähän pumppaa valojen kirkkaus edestakas.
|
|
|
|
 |
Säxä77
|
Viestin otsikko: Re: D-super vm.-70 pallojen vaihdosta, sähköistä... Lähetetty: 04.02.2025 13:45 |
Viestit: 468
|
Se on ylijännite joka rikkoo polttimoita (no tärinäkin tietysti mutta tuskin tässä tapauksessa!) ja se taas tulee laturilta jos sen jännitteensäätö ei toimi oikein. Eli ensin kannattaa mitata latausjännite eri kierroksilla. Maadoitukset kannattaa tarkastaa aina, olipa sähkövika millainen tahansa.
|
|
|
|
 |
JUGE
|
Viestin otsikko: Re: D-super vm.-70 pallojen vaihdosta, sähköistä... Lähetetty: 12.02.2025 16:34 |
Viestit: 33
|
Jousipallojen paineet: Edessä 59 ja takana 26. Ne on tehtaan hyviksi havaitsemat, mitä niitä muuttamaan.(Suositeltuja alarajoja paineille ei nyt heti löytynyt.) Muistaakseni alakautta varaajapallon sai vaihdettua ilman suurempia purkamisia. Valojen "välkkyminen" tyhjäkäynnillä ominaisuus, johtuen latausreleestä.
|
|
|
|
 |
|
|