No niin, aloitin ns vastuullisen ledistämisen Volcaneen. Siis niin että varmistetaan valotehon olevan hehkun veroinen.
Kuva peräpäästä illalla, vasemmalla LEDiä ja oikealla hehkua:

Kuten auton tummuudesta huomaa niin oikealla puolella on vielä luonnonvaloa, eli käytännössä silmällä ei tehoeroa enää ole, LEDien tappioksi ainakaan.
ZXn kanssa nuo toimii tavallista paremmin, koska lasissa on voimakas rihlaus. Eli suurin osa valosta hajoitetaan lasin avulla, ei heijastimella.
Lisäksi kilpivalossakin polttimo on pystyssä, "kärki valaisee". Eli edellytykset tavanomaista paremmin.

Tuossa polttimot. Vasen "lasikanta" neljällä SMD-pintaliitosledillä on kilpivalossa. Seuraava ns 5W parkkilamppu, taisi olla 9 ledin rypäs. Ja iso möitkkä on ns 5/21W parkki+jarru, ledejä yli 20 kpl. Mutta ei jää paikalleen ZXään, ympärisäteilevä ei ole hyvä, vaan tilalle tulee malli jossa sama määrä ledejä "kärjessä". Oikealla oleva "lasikanta" pitää verrata vasempaan, jompi kumpi menee ajovaloon parkiksi. Veikkaan vasempaa, pitää vaan kokeilla eri valaistuksissakin.