Sitruunapatonki.fi http://www.sitruunapatonki.fi/forum/ |
|
apua tarvitaan http://www.sitruunapatonki.fi/forum/viewtopic.php?f=9&t=3630 |
Sivu 1/1 |
Kirjoittaja: | Xsaravts2.0 [ 24.01.2010 14:02 ] |
Viestin otsikko: | apua tarvitaan |
onko kukaan tuolta koskaan ostanut mitään? siellä myydään xsara vts:ssään kireemmät nokat http://www.cituninguk.com/ProductDetails.aspx?pid=602 myös muokattu sylinterikansi http://www.cituninguk.com/ProductDetails.aspx?pid=984 hinta ei ainakaan ole liian paha. mutta saiskos noi menee päästöistä läpi? |
Kirjoittaja: | Jankos [ 24.01.2010 14:56 ] |
Viestin otsikko: | Re: apua tarvitaan |
No jos kireemmät nokat laittaa ja haluaa leimasta läpi niin pitäisi pysyä pienissä asteissa mutta nostoa lisätä. Tuolla kun näkyy olevan kaupan ihan mitä sattuu kun ei nokista mitään kerrota eli ainakin ensin pitäisi saada selville mitä niiden nokkien lukemat on. Vts:n kansi ei todellakaan ole se ensimmäinen paikka mihin kannattaa alkaa rahojansa hassaamaan... Koska missään nimessä se ei ole kansi mikä siellä tehoja rajoittaa. Imusarja, pakosarja, nokat, puristussuhde, moottorinohjaus linjalle kannattaa ensin mennä. Eli ensin kannattaisi puristuksia nostaa siitä orkkis 10,8:sta, mutta sitten pitäisi laittaa rajummat nokat ettei puristuspaineet nouse liiaksi. Ei se helppoa ole tuollasen virittäminen että saa vielä pysymään leimakunnossakin. |
Kirjoittaja: | Xsaravts2.0 [ 24.01.2010 15:09 ] |
Viestin otsikko: | Re: apua tarvitaan |
Jankos kirjoitti: No jos kireemmät nokat laittaa ja haluaa leimasta läpi niin pitäisi pysyä pienissä asteissa mutta nostoa lisätä. Tuolla kun näkyy olevan kaupan ihan mitä sattuu kun ei nokista mitään kerrota eli ainakin ensin pitäisi saada selville mitä niiden nokkien lukemat on. Vts:n kansi ei todellakaan ole se ensimmäinen paikka mihin kannattaa alkaa rahojansa hassaamaan... Koska missään nimessä se ei ole kansi mikä siellä tehoja rajoittaa. Imusarja, pakosarja, nokat, puristussuhde, moottorinohjaus linjalle kannattaa ensin mennä. Eli ensin kannattaisi puristuksia nostaa siitä orkkis 10,8:sta, mutta sitten pitäisi laittaa rajummat nokat ettei puristuspaineet nouse liiaksi. Ei se helppoa ole tuollasen virittäminen että saa vielä pysymään leimakunnossakin. olen ymmärtänyt niin et imusarjaa eikä pakosarjaa pysty parantaa enään tästä pelistä. ovat kuulemma niin hyvät jo valmiiks |
Kirjoittaja: | Jankos [ 24.01.2010 15:33 ] |
Viestin otsikko: | Re: apua tarvitaan |
Jaa no niin se varmaan sitten on ![]() Mutta niihin et kuitenkaan voi leiman takia pahemmin muutoksia tehdä. Eli nokista se on lähdettävä ja puristuksien nostosta. Tietty leimasta onnistuu tuplanokkasen saamaan läpi kohtuu helpolla rajummillakin nokilla kun säätää nokkien kulman ylisuureksi katsastuksen ajaksi niin ei huuhtele seosta pakoputkeen suoraan. Eiköhän sinne hiottamallakin saisi nokan profiilia muutettua. Eikös tuohon käy aihioksi xu10j4r koneen nokat ja niitähän taas löytyy ihan hyvin. Mutta vääntöä tuosta et alhaalta saa millään noilla keinoilla paremmaksi mutta ylöspäin on mahdollista saada voimaa lisää. Tietty se vaatii aina säädettävän boksin että saat sen myös säätöihin. orkkisboksilla saa vain sulaneita mäntiä ison korillisen ja säädöt on silti aina sinnepäin. Tietty jos löytyy joku kuka pääsee ecuun kiinni ja osaa sen ohjelmoida uusiksi niin sitten. Mutta helpommalla pääsee kun vaihtaa ohjelmoitavaksi. Kyllähän tuohonkin asa sillä jo pelkästään kulkua että vaihtaa tuon säädettävän ohjaimen kun sitten voi kierrättää ylemmäs ja vaikka tehoa ei ylhäällä olekaan enempää niin silti pääsee pienellä vaihteella vingutteleen niin kiihtyy paremmin. Yksi hyvä konsti on ottaa kone pöydälle ja laittaa sinne XU9 kampura niin saa pari milliä iskua lisää, puristuksetkin nousee samalla sopivasti... |
Sivu 1/1 | Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |