Sitruunapatonki.fi http://www.sitruunapatonki.fi/forum/ |
|
kysymyksiä bx:stä http://www.sitruunapatonki.fi/forum/viewtopic.php?f=9&t=4009 |
Sivu 1/1 |
Kirjoittaja: | jtro [ 06.03.2010 17:16 ] |
Viestin otsikko: | kysymyksiä bx:stä |
Uusi kerholainen ilmottautuu,vahvuus 1+bx 16tgi vm.91.Sitten muutama kysymys:Pitäisikö startatessa vilahtaa lämmön varoitus valo,eli että toimiiko?Onko helppo asentaa jäähdytys- nesteen lämpömittari,onko paikka moottoritilassa anturille ja jos niin missä?Toinen pulma on, että lämmönsäätimien taustavalo/valot pimeänä,pitääkö purkaa puoli kojelautaa? |
Kirjoittaja: | Kaapelimies [ 06.03.2010 19:07 ] |
Viestin otsikko: | Re: kysymyksiä bx:stä |
jtro kirjoitti: Pitäisikö startatessa vilahtaa lämmön varoitus valo,eli että toimiiko?Onko helppo asentaa jäähdytysnesteen lämpömittari,onko paikka moottoritilassa anturille ja jos niin missä?Toinen pulma on, että lämmönsäätimien taustavalo/valot pimeänä,pitääkö purkaa puoli kojelautaa? Tervetuloa vertaistukiryhmään ![]() Ei vilahda ylilämmönvalo testiä varten. Sitten kyllä jos flekti ei toimi. Ensiksi se näyttää "Sammuta kone" ja se toinen valo tarkoittaa "Vaihda kansipahvi".. Lämpöanturit on termostaattikopan takana (ylävesiletku menee termarille), alemman lämpövaroitusvalon anturin tilalle voi laittaa sen mittarin anturin. Se kaksinapaineno n ECUlle, se kannattaa jättä paikalleen ![]() Lämppärin taustavalot vaihtuu irrottamalla ilmanpuhallusritilät siitä keskeltä, vetämällä lämppärin nupit irti ja postamalla näkyvät ruuvit. Tämän jälkeen muovisuoja lähtee irti taivuttamalla poistettujen ritilöiden sivuilla näkyviä peltilipareita sisäänpäin. |
Kirjoittaja: | laakeri [ 06.03.2010 19:27 ] |
Viestin otsikko: | Re: kysymyksiä bx:stä |
Onkos se ei-gti:n lämpöanturi kytkevä eikä analoginen? Jotenkin miulla on sellainen mielikuva, että kun vaihdettiin Gelupan 16 TZI:hin GTI:n mittaristo, niin joku uusista mittareista hyppäsi heti näyttämään jotain mukamas järkeviä. Ja kyllä se eka valo palamassa voi ajaa jonkin matkaa huoletta... lämmönsäädin punaiselle, puhallus täysille ja kattoluukku auki. Tulee silti hiki... lääh... ei silti suositeltavaa. |
Kirjoittaja: | jtro [ 06.03.2010 21:21 ] |
Viestin otsikko: | Re: kysymyksiä bx:stä |
Kiitoksia vinkeistä,pitää odottaa ilmojen lämpememisiä,kun on vaan toi pohjolan talli! Sitten tuli pari muutakin kyssäriä.Bx:n penkit hakkaa mennen tullen näiden uusien käyttö citikoiden (ollut c5 nyt c4 ) vastaavat.Onko kukaan pelle peloton sovittanut takapenkin keskikyynernojaa etupenkkien väliin?Kuskin puoleinen peili pykinnyt pahasti,meneekö koko hoito vaihtoon säätimineen kaikkineen,vai onnistuuko pelkän peiliosan vaihto?Sitten olen yrittänyt etsiä tietoa nokkahihnan vaihtovälistä km/aika,ollut ristiriitaista tietoa,kuljetin oli siis 1580 cm moottori yksipisteruiskulla.Jos hihna katkee,niin onko se excodus moottorille? |
Kirjoittaja: | black_van [ 06.03.2010 21:27 ] |
Viestin otsikko: | Re: kysymyksiä bx:stä |
jtro kirjoitti: Kiitoksia vinkeistä,pitää odottaa ilmojen lämpememisiä,kun on vaan toi pohjolan talli! Sitten tuli pari muutakin kyssäriä.Bx:n penkit hakkaa mennen tullen näiden uusien käyttö citikoiden (ollut c5 nyt c4 ) vastaavat.Onko kukaan pelle peloton sovittanut takapenkin keskikyynernojaa etupenkkien väliin?Kuskin puoleinen peili pykinnyt pahasti,meneekö koko hoito vaihtoon säätimineen kaikkineen,vai onnistuuko pelkän peiliosan vaihto?Sitten olen yrittänyt etsiä tietoa nokkahihnan vaihtovälistä km/aika,ollut ristiriitaista tietoa,kuljetin oli siis 1580 cm moottori yksipisteruiskulla.Jos hihna katkee,niin onko se excodus moottorille? tuolta parillakympillä kyynärnoja,kiinnikkeet yms on mukana,ei tartte sovitella takakyynärnojaa eteen http://www.starandmoonlight.net/?p=prod ... ategory=97 purkuosia saa foorumin kautta edullisesti,joten ei liene kallis hankinta uusi peli. Hihnan vaihtaisin hetimmiten, kun katkeaa niin soronoo,remontti kannattaa silloin vain tunneperäisissä syistä |
Sivu 1/1 | Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |