BX on alaasennossa kone ei käyntikuntoinen startilla kyllä pyörittää,miten saan takakynkät alas että saisin renkaat pois.
citikkahullu
Viestin otsikko: Re: Mitenkä BX.n takarenkaat pois.
Lähetetty: 19.04.2010 18:12
Minä olen tunkannut vetokoukusta ylös. Kauan sitten (n. 25 vuotta) nostin paineetonta Geesua toiselta kyljeltä ja ihmettelin, miksei takarengas sovi millään lähtemään pois Myöhemmin olen ymmärtänyt vakaajatangon merkitystä paremmin
HOTO
Lähetetty: 19.04.2010 18:21
vetokoukusta helppo nostaa....tippuu renkaat alas kivasti....jokohan sitä uskaltaisi itse vaihtaa kesärenkaat....heh on niin kiva keli tääl pohjois-savossa....toissapäivänä paisto aurinko, eilen sato lunta/räntää ja tänään paistanu taas aurinko....
Lähetetty: 19.04.2010 18:31
citikkahullu kirjoitti:
Minä olen tunkannut vetokoukusta ylös. Kauan sitten (n. 25 vuotta) nostin paineetonta Geesua toiselta kyljeltä ja ihmettelin, miksei takarengas sovi millään lähtemään pois Myöhemmin olen ymmärtänyt vakaajatangon merkitystä paremmin
Eipä tullut koko tanko mieleen. Kiitos
Kami
Lähetetty: 19.04.2010 20:38
svc kirjoitti:
Kaikissa autoissa vetokoukusta nostaminen ei välttämättä ole hyvä idea.
On se. Jos ei kestä nostaa niin särkyypähän ainakin hyvässä paikassa ja tilanteessa eikä missään routaheitossa tien päällä. Vaikkei aisapainoa kärryssä olisikaan niin reilun pituisessa kärryssä on aisaan pystyvoimaan aiheuttavaa hitautta jo kokolailla paljon.
Citroen e-C4, vm 2020. Citroen DS5 Hybrid4, vm 2013. Citroen 2CV "Justiina", vm 1980 Citroen Dyane "Hilma", vm 1975.
Et voi kirjoittaa uusia viestejä Et voi vastata viestiketjuihin Et voi muokata omia viestejäsi Et voi poistaa omia vestejäsi Et voi lähettää liitetiedostoja.