Tuli taas otsikon mukainen homma tehtyä styyrpuurin puolelle, kellon mukaan aikaa meni 22 minuuttia.
1. Styyrpuurin pyöränpultit löysälle.
2. Paapuurin etunurkka pölkylle.
3. Styyrpuurin etunurkka hallitunkin varaan.
4. Styyrpuurin pyörä irti.
5. Jarrupalat irti.
6. Jarrulevyn ruuvit kaasulla kuumiksi.
7. Iskumeisseliä ja moskaa jarrulevyn ruuveille.
8. Ruuvit auki ja jarrulevy pois.
9. Toinen hallitunkki tukivarren alle ja tukivarsi vaakasuoraan.
10. Pallonivelen 19 mm mutteri auki,
11. Pallonivelen kartion irrotushaarukka paikalleen (ei onnistu, jos tukivartta ei ole tunkattu).
12. Pallonivel irti tukivarresta.
13. Suojakumi irti pallonivelestä (auttaa nivelhylsyn asennusta).
14. Pallonivelhylsy paikalleen ja mutterilla kireälle (mitä tiukempaan vetää, sitä isompi osa voimasta siirtyy kitkan välityksellä, ja olakkeet kestävät paremmin).
15. Jarrulevy hollilleen ja vastaanpitotyökalu (
oma patentti) paikalleen.
16. 35 mm hylsy pallonivelhylsyn perään, hallitunkki sen alle ja sen verran nostoa, että pysyy paikallaan.
17. Metrin varsi pallonivelhylsyyn ja vastaanpitimeen, ja nivel irti. (Ei tarvinnut taaskaan edes avata krymppejä, kun voimaa oli tarpeeksi..)
18. Nivel auki.
19. Uusi nivel pois paketista, kumia raolleen ja rasvaa sisään.
20. Uusi nivel paikalleen ja kireälle.
21. Kunnon krympit tuurnalla estämään aukeamista.
22. Nivel kiinni tukivarteen ja mutteri kiinni.
23. Vastaanpitotyökalu auki, jarrulevy ja jarrupalat paikalleen.
24. Pyörä kiinni, pultit alkukireyteen.
25. Tunkit pois styyrpuurin puolelta, paapuurin etunurkka alas pölkyltä.
26. Pyörän pultit kireälle.
27. Keula kohti katsastuskonttoria ja jälkitarkastusta.