jos siinä on sama pitkä liitin joka on 4-näyttöisessäkin, 15-napainen, niin:
pinni - johdon väri - toiminta
1 - oranssi/keltainen - maakarva
2 - oranssi/vihreä - ulkolämpötila-anturi
3 - sininen/vihreä - ulkolämpötila-anturi
4 - sininen/musta - öljynlämpötila-anturi
5 - sininen/harmaa - öljynlämpötila-anturi
6 - oranssi/valkoinen - jäähdytysveden lämpötila-anturi
7 - oranssi/punainen - jäähdytysveden lämpötila-anturi
8 - oranssi - +12v- jännite, taustavalaistuksen himmennys, parkeilta
9 - oranssi/harmaa - +12v. jännite, käyttöjännite, sytytysvirta, eli katkeaa kun virta-avain poistetaan
10 - oranssi/musta - +12v. jännite, suoraan akulta, kellon varmistus
11 - sininen/keltainen - ajotietokone?
12 - sininen - ajotietokone?
13 - sininen/punainen - STOP-lamppu, korkea moottorinlämpötila?
14 - sininen/valkoinen - lamppu, korkea jäähdytysvedenlämpötila?
15 - sininen/violetti - lamppu, korkea öljynlämpötila
nämä parhaanmukaan arvailtu suomennokseksi lappuselta jonka olin tuolostanu jostain tanskakielisestä nettisivusta
lisäksi mittailin säätövastuksella, minkälaisella alueella anturit toimivat:
ulkolämpötila-näyttö: pinnit 2 ja 3, 0c=6,3kohm., -10c=8,8kohm., +20c=3,1kohm.
öljynlämpötila-näyttö: pinnit 4 ja 5, +100c=430ohm., +50c=2,3kohm.
jäähdytysnesteenlämpötila-näyttö: pinnit 6 ja 7, +100c=400ohm., +50c=2,3kohm.
ja siis UA:han tuon mukaan kytkettynä sain 4-näyttöisen toimimaan ok... tosin tuo taustavalon himmennys kannattaa laittaa erillisen kytkimen kautta, niin saa valoisanaikaan ajellessa kirkkaammat valot päälle
