Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




 Sivu 1/1 [ 5 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: ilmastointi
ViestiLähetetty: 06.08.2010 23:16 

Viestit: 12
xsara 1,8 i vm.2000 ilmastointi kompuran magnetti venttiili ei taida toimia kuis korjataan.


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: ilmastointi
ViestiLähetetty: 07.08.2010 01:05 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1723
Paikkakunta: Parainen
Tarkista ensiks taitaakse vai eiks se taida lykkäämällä akulta plumssaa suoraan kytkimen piuhan päähän.
jos sanoo naks niin taitaa jos taas ei, niin ei taida. sitten on käämi poikki tai se johdon pätkä.
Helpoin korjata hakemalla kaupasta korvaava a tai b osa, siis jos käämi on poikki.



Cx Heuliez-87, Tre-87, Fami-90, IE Pallas -83, Prestige -88, Id-58, DSuper-70, 4xXm, Xantia, BxGti-86
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: ilmastointi
ViestiLähetetty: 07.08.2010 01:42 
oho jpt jopa oli sekava sepustus :? . Mutta mun gti:n ilmastointi toimii nyt, suuri kiitos siitä sulle! Olen velkaa ties kuinka monta kaljaa, palataan asiaan syyskohmeloissa, kaipa Katit järjestää sen tänäkin vuonna. Omistajan käsikirjan mukaan ilmastointia pitää käyttää kerran kuukaudessa... mites beksin talvilevon aikana?


   
 
 Viestin otsikko: Re: ilmastointi
ViestiLähetetty: 07.08.2010 08:58 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1654
Paikkakunta: Lappeenranta
Lemon kirjoitti:
oho jpt jopa oli sekava sepustus :? .

Ei yhtään, kysyjähän sanoi että auto saattaa olla rikki niin jpt kertoi kuinka saadaan selville onko se vai eikö se ole.

Talvilevon aikana tuskin kannattaa autoa härnätä ilmastoinnin öljyjen levittelemistä varten.



Citroen e-C4, vm 2020.
Citroen DS5 Hybrid4, vm 2013.
Citroen 2CV "Justiina", vm 1980
Citroen Dyane "Hilma", vm 1975.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: ilmastointi
ViestiLähetetty: 07.08.2010 09:20 

Viestit: 1229
Paikkakunta: Jokioinen
Tuon magneettikytkimen akkutestauksen suhteen kannattaa olla varovainen, siellä kelalla on meinaan suojadiodi ja jos laittaa väärinpäin sähköt niin jotakin palaa varmasti, johdot tai sitten se diodi ainakin. Eli ennen testausta kannattaa mitata kumpi johto niistä on maa ja laittaa maa samaan piuhaan sitten.

Meidän xsara picassosta tuon kelan vaihdoin muutama viikko sitten. Toisessa foorumissaenemmän aiheesta. Eli pelkkää kelaa saa suomesta ja maksaa reilun satkun ja saksasta saa puoleen hintaan ja tulee mukana muutakin kuin kela.



Saxo vts v1600, Peugeot 2008 E-hdi 115 allure, Ducato 2.3jtd retkis, Ducato 180 multijet huoltoautona, Saxo TU5JP4T projekti.
Poissa
   
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 5 viestiä ] 


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa


Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia vestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää: