No niin... "irtonainen" johto kiilattu ja liimattu pysymään kiinni.
--- ei toimi.
Releet vielä kerran käyty läpi
--- ei toimi. Lasinpyyhkijän rele on kivassa paikassa erikseen sivussa... sitä en irrottanut, mut pyyhkijäthän toimivat...
Konehuoneessa puhdistettu ja WD40:llä voideltu maadoituksia neljä kappaletta (enemmän en löytänyt). Löysin 2 mustasta rasiasta kuljettajan puolella, missä on myös kolme relettä. Yksi oli pelkääjän puolella etunurkassa ja yksi kuljettajan puolella takanurkassa.
--- ei toimi.
Kun akku oli irti ja laitoin 1.5 neliön piuhan plussasta solenoidin plussaan niin naksuu perkuleesti.
Laitoin saman kaapelin siihen startin plussaan ja mitään ei tapahtunut, mutta kun laitoin vielä kaapelin startin rungon kiinnityksestä auton runkoon niin hurisi startti niin maan perusteellisesti ja + kaapeli kuumeni kuten edellä kuvattiin.
Mitäs ny tehtäis?
Pitää kai alkaa etsiä uutta työmatka kuljinta kun ei tuohon ongelmaan löydy nopeaa ratkaisua.
On kaksi asiaa mitä autojen korjauksessa inhoan: sähkötyöt ja toinen on sähkötyöt...
