Tällaisen tarinan olen tullut naputelleeksi eräälle palstalle, jospa sitten tästä olisi apuja tähän..? Onhan tuo vähän "irrallinen" juttu, mutta kaipa asia selvinnee..:

Petaalista sitten lähtee vain yksi vaijeri, josta se menee jakokappaleelle pakoputken vierelle tällaisen suojapellin taakse. Kolmella M6 mutterilla irtoaa...

...ja pellin takaa paljastuu tällainen mysteerio...

Pakoputken päältä kuvattuna, saa vähän paremman kuvan keksinnöstä...

Pyörän päästä vaijeri irtoaa vipua kääntämällä ja pujottamalla pää pois...

Ja sitten vain ujutellaan vaijeri kaikkineen satulassa olevasta reiästä pois...

Tämän jälkeen sisäpäät voikin pujotella pois, ja sitten voikin ihmetellä vanhojen vaijereiden melko kehnoa kuntoa...
Kasaus sitten käänteisessä järjestyksessä, helppoa ja hauskaa nosturilla heiluessa..!