Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




 Sivu 1/1 [ 7 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Nahkaratit
ViestiLähetetty: 09.10.2010 14:54 
Käyttäjän avatar

Viestit: 3465
Paikkakunta: Vallis Gratiae
Onko II-Xantiassa sama ratti kuin II-XM:ssä?

Jos on, pyöriikö kellään nurkissa hyvää nahkarattia radionappuloilla? Vaatiiko Bagillisen ratin irroittaminen ja vaihtaminen erityisiä toimenpiteitä?

Kommentteja tänne, myyntitarjoksia vaikkapa YV.



2CV AZU '61 » 2CV6 '71 » Acadiane Mixta '81
Jousitus on täysin erillinen ja ainutlaatuisen pehmeä, tehden ajon yhtä miellyttäväksi
kuin missä tahansa loistoluokan autossa. (2CV-esite,1956)
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Nahkaratit
ViestiLähetetty: 09.10.2010 17:50 
Käyttäjän avatar

Viestit: 7490
Paikkakunta: Taipalsaari
2cvkimmo kirjoitti:
Vaatiiko Bagillisen ratin irroittaminen ja vaihtaminen erityisiä toimenpiteitä?
Heinäsessä taitaa ohje olla? Vanhakoppaisen bägiratti irtoaa ainakin siten, että akun miinuspiuha irti, kahvillakäynti (10 min), pari torxia ratin takaa auki, bagin takaa oranssi liitin auki ja bagi talteen. Sitten kasausvaiheessa kaiken kytkettyäsi ja kiinnitettyäsi katso, ettei virta-avain ole lukossa, laita akkuun miinuspiuha kiinni, mene repsikan paikalle ja käännä virrat päälle. Jos varoitusvalo sammuu muutaman sekunnin päästä, niin pitäisi olla ok. Eiköhän II:ssa mene aika lailla samaan tapaan.



VW Passat B7
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Nahkaratit
ViestiLähetetty: 10.10.2010 20:53 
Käyttäjän avatar

Viestit: 3465
Paikkakunta: Vallis Gratiae
... ok, ei ole sama ratti XMssä ja Xantiassa, joten parempi jättää viilailu ...



2CV AZU '61 » 2CV6 '71 » Acadiane Mixta '81
Jousitus on täysin erillinen ja ainutlaatuisen pehmeä, tehden ajon yhtä miellyttäväksi
kuin missä tahansa loistoluokan autossa. (2CV-esite,1956)
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Nahkaratit
ViestiLähetetty: 10.10.2010 21:26 
Käyttäjän avatar

Viestit: 699
Paikkakunta: Keuruu
Mää ainakin laitoin Y4:ään Xantian nahkaratin, identtiset olivat, mutta en kertonut XM:lle sitä joten ei tullut mitään hylkimisreaktiota.



C5 Aircross Hybrid, C6 3.0 Exclusive, Jumper 1.9TD, BX 16 Soupapes, B11 Normale
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Nahkaratit
ViestiLähetetty: 11.10.2010 08:51 
Käyttäjän avatar

Viestit: 4073
Paikkakunta: Eteläkärki
laakeri kirjoitti:
Eiköhän II:ssa mene aika lailla samaan tapaan.
Samalla tavalla menee. Vielä vinkkinä, että ne torx-ruuvit eivät ole suorassa vaan hieman vinossa, kärki kohti rattiakselia.



"Pitäähän miehellä leluja olla..."
C5 2.0 HDi -11, Seat León eHybrid -21
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Nahkaratit
ViestiLähetetty: 11.10.2010 09:16 
2cvkimmo kirjoitti:
... ok, ei ole sama ratti XMssä ja Xantiassa, joten parempi jättää viilailu ...

Riippuu vuosimallista. Xantiaan löytyy kahta eri nahkarattia. Toisessa airbagin boxi on ratin sisällä ja toisessa ei. Ei vaihtoehdossa boxi on muistaakseni keskikonsolin sisällä. 1995 mallisessa on boxi ratissa ja uudemmissa ei. Olisiko XM:ssä samat vaihtoehdot?
Olipahan taas selitys, jos tuosta joku selvää saa niin hyvä sitten. ;)


   
 
 Viestin otsikko: Re: Nahkaratit
ViestiLähetetty: 11.10.2010 11:04 
Käyttäjän avatar

Viestit: 7490
Paikkakunta: Taipalsaari
Jouko kirjoitti:
Riippuu vuosimallista. Xantiaan löytyy kahta eri nahkarattia. Toisessa airbagin boxi on ratin sisällä ja toisessa ei. Ei vaihtoehdossa boxi on muistaakseni keskikonsolin sisällä. 1995 mallisessa on boxi ratissa ja uudemmissa ei.
Ja tästä edelleen päästään siihen alkuperäiseen kysymykseen liittyen Xantia II:n ratteihin... joissa kaikissa on bagin ohjaus ratin ulkopuolella.



VW Passat B7
Poissa
   
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 7 viestiä ] 


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa


Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia vestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää: