Pakko tulla takas tänne ja kysyä täältä kun tuolla jaappaninvehkeitten voorumilla on niin heikko vertaistuki

Eli jos jollakin on yleistietämystä aiheesta..?
Ohjaustehostin toimii hianosti kylmällä koneella. Koneen lämmetessä alkaa kuitenkin jurina kuin nestettä olisi liian vähän, ja niinhän sitä onkin, koska juristessaan sitä tirisee korkin pielestä ulos. Korkin ei ilm. kuulukaan olla täysin tiivis, vaan hiukan löysä jne. Ainakin muilla pysyy vastaavassa nesteet sisällä.. Pikkumatkat siis menee ilman että mitään huomaa.
Onko siis niin, että pumppu leipoo kohta kii? Se jollakin tapaa kerää painetta tai jotain lämmetessään. Jokin putki tukossa? Miksi se alkaa vasta kun kone lämmin ts muutaman kymmentä km ajon jälkeen?
Autona siis 1.6 Primera P11 -97.
Ja älkää kiusakko ku vääränmerkkiseen sorruin..
