BX GT -85 vuotaa nestettä ohjaustehostimen työsylinteristä. Vuoti kyllä aiemmin monesta muustakin paikasta kun varaajapallo oli finaalissa. Kaikkien muitten vuotojen korjaamisen jälkeen ohjaustehostimen työsylinteri jäi vuotamaan siitä sylinterin "männän" juuresta - ei siis siitä kumisesta renkulasta moisen laitteen sylinterin ja männän "liitoskohdassa". Tämän "korjasin" sillä, että vaihdoin joskus aiemmin puretusta BX:stä tuon työsylinterin kun muistini mukaan se ei ollut koskaan vuotanut. Mutta nytpä vuotaa just siitä samasta "männän juuresta" tuokin. Onkohan nuo ohjaustehostimen työsylinterit korjattavissa? Vai juontaakohan tämä vuoto jostain ihan muusta syystä? Vaihdoin tuon varaajapallon vanhaan, mutta muistini mukaan ehjään. Ei kai tuo tehostimen työsylinteri kuitenkaan ihan heikoin lenkki BX:ssä ole? Mutta jos on niin onkohan se korjattavissa?
.~___~. {[___]} {°/^\°} {/_^_\} "Hyviä on vähän, pahoja vielä vähemmän, mutta meitä siunatusti hulluja laskematon määrä" - Aapeli. HY, C5 2.2 hdi Break, BX GT, Berlingo, BX Van "GT", B11 proj. ja C4 2.0 16V:n yksinhuoltajuus
|