Viestin otsikko: ZX kojelauta valot ja vähän muuta
Lähetetty: 30.03.2009 13:46
No nyt tuli sit haltuun -95 ZX 1.8 farkku. (Tonic) Ihan käypä peli, mutta mittarvalaistus kaivannee vähän lisää luxeja. Eikös niissä keskikonsolin "ilmastointi" säätimissäkin kuuluis joku kynttilä olla takana??? Enstä saadko kojelaudan kellon taakse vaihdettua kynttilän?
Eli haluaisin ym. tietojen lisäksi tietää millaisia, minkä arvoisia kynttilöitä sinne pitäisi ostaa ja montako kymmentä?
Lisäksi vinkit mittariston ja keskikonsolin avaukseen otetaan vastaan mielellään, kiitos. Ja sen kelloni irroitus... varmaan kampeamalla?
(Kiitokset Ranulle ja kaverilleen kärsivällisyydestä lauantaina!)
Viestin otsikko: Re: ZX kojelauta valot ja vähän muuta
Lähetetty: 31.03.2009 11:33
Kello lähtee kampeamalla, ja sinne kannattaa vaihtaa 3W polttimo, niin näkyy paremmin. Mittaristoa tai konsolia en ole vielä joutunut avaamaan.
Se että minä olen väärässä ei tarkoita että sinä olisit oikeassa.
Kaapelimies
Lähetetty: 31.03.2009 22:40
Jaamäävai? Mää mitään tiedä.. ZX oli mulla vaan 5 vuotta, ja siinä ajassa kerinnyt vaihtaa kuin lämpötilan-suunan-ja metelinvalintasäätimien polttimot, mittariston pimenneet polttimot vaihtoi pösökaupan pienikätinen mekatsu takuuseen. Niin, se käytettyjen 3kk täystakuu näköjään toimi..
2x C5HDi Break erikoppaset, 2x Xantia Bk 19TD Aut & 2.0HDi, 3x BX 19 TZi Vaninaihio (2xAut), BX Van 18TD, BX4WD Break, BX Van D projekt, InvaBX 16TRS Aut; 3x2CV6. 2xVisa14TRS; XM 2,5TD Break; BX 18TD Break Aut + BX Van D Aut+XM 2,5TD BK
Teme
Lähetetty: 02.04.2009 14:51
Lähetä mulle mailiosoite yv:nä, niin saat ohjetta kojelaudan purkuun.
Se että minä olen väärässä ei tarkoita että sinä olisit oikeassa.
Et voi kirjoittaa uusia viestejä Et voi vastata viestiketjuihin Et voi muokata omia viestejäsi Et voi poistaa omia vestejäsi Et voi lähettää liitetiedostoja.