|
Kirjoittaja |
Viesti |
Teme
|
Viestin otsikko: BX TD:n hydepumpun paikka Lähetetty: 31.03.2009 07:01 |
|
Minne olette asentaneet BX:n hydepumpun kun kyseessä on TD-kone? Sopiiko nokan päähän siivapyörä originaali välijäähdyttimellä? Ainakin EGR -liitos välijäähyyn pitänee poistaa.
Kone on ZX:stä, joten vois sen varmaan asentaa ohjaustehostimen paikallekin.
Se että minä olen väärässä ei tarkoita että sinä olisit oikeassa.
|
|
|
|
 |
Kaapelimies
|
Viestin otsikko: Re: BX TD:n hydepumpun paikka Lähetetty: 31.03.2009 21:41 |
|
EGR? Mikä ihmeen EGR? *vink, vink* Siellä se orkkiksessakin on.. Tosin ZX nokka-akselissa ei taida olla siivapyörälle kiinnitystä?
2x C5HDi Break erikoppaset, 2x Xantia Bk 19TD Aut & 2.0HDi, 3x BX 19 TZi Vaninaihio (2xAut), BX Van 18TD, BX4WD Break, BX Van D projekt, InvaBX 16TRS Aut; 3x2CV6. 2xVisa14TRS; XM 2,5TD Break; BX 18TD Break Aut + BX Van D Aut+XM 2,5TD BK
|
|
|
|
 |
Teme
|
Viestin otsikko: Re: BX TD:n hydepumpun paikka Lähetetty: 01.04.2009 07:14 |
|
Nyt on mosa irti ZX:stä, EGR natsa pitää poistaa imusarjasta (ja poistaa käytöstä muutenkin) ja vaihtaa vaparin nokka-akseli.
Se että minä olen väärässä ei tarkoita että sinä olisit oikeassa.
|
|
|
|
 |
Majko
|
Viestin otsikko: Re: BX TD:n hydepumpun paikka Lähetetty: 01.04.2009 23:26 |
|
Voitteko vielä valaista, että missä tuossa td:ssä on jäähdyttäjän paisuntasäiliö kiinni? Itsellä on dieselöity td vani. Siinä säiliö oli ruuvilla kannakkeesta väliseinässä, jolloin akun paikka on niin ahdas, ettei mun 72Ah diesel-akku sovi siihen koloon. Onko tuossa keskellä konetilaa joku juttu, johon voisi paisarin pultata?
T: M.
C5 Break 2.0 -02 & Jumper 2.2 -09. Taloudessa myös 308 1.6 CNG
|
|
|
|
 |
jasu
|
Viestin otsikko: Re: BX TD:n hydepumpun paikka Lähetetty: 01.04.2009 23:30 |
|
Akkukotelon pohjarakenteista sellasella "rautalankahäkkyrällä"... Ei se oikein millään tunnu olevan kiinni, jos on tottunu japanialaisautojen osiin, mutta tukevasti Ranskalaisella mittapuulla kyllä..!
Dyane 4x4 IE, Sm 2.7, Dyane IE, C8 2.2 Series -LantikanPätkä
|
|
|
|
 |
|
|