Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




 Sivu 1/1 [ 2 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Kytkinjuttua
ViestiLähetetty: 14.01.2011 21:28 

Viestit: 4467
Paikkakunta: Paimio
Oli emännän Bravossa kytkimen vaihto. Ei enää irrottanut kunnolla ja on ollut raskas jo kauan. Syy oli valuteräksisen kytkimen katkeaminen, toistamiseen. Ensimmäinen katkos on ollut ostohetkestä lähtien, kesti noin vuoden, kunnes katkesi toisestakin kohdasta. Se riitti. Heikkoja kapistuksia, kesti ajoa vajaat 200tkm.


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Kytkinjuttua
ViestiLähetetty: 15.01.2011 09:38 
Käyttäjän avatar

Viestit: 7490
Paikkakunta: Taipalsaari
Jos se kytkin on tehty samassa maassa kuin kyseinen kuljin muuten, niin kestävyys ei yllätä. Kun on ollut töissä tehtaassa, minne jollakulla oli pakkomielle tilata italialaisia laitteita, niin tuli niiden laatu ja kestävyys tutuksi. Aika osuvasti totesi yhdestä koneesta meillä siellä paljon töissä olleen firman pomo - että ihan hyvä siitä tuli, kun kaikki tehtiin uusiksi. Ei muuta kuin Citikkaa emännälle etsimään? ;)

Meijän emännän autokannan kehityssuunta on ollut varsin positiivinen 127->ZX->Xantia->Xantia. Ja hydromystiikasta ei haluaisi enää luopua... insinööri... :mrgreen:



VW Passat B7
Poissa
   
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 2 viestiä ] 


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa


Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia vestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää: