Keitto kirjoitti:
Pitänee maanantaina kysellä sieltä. Ehkäpä vien muualle laitettavaksikin kun omat välineet rajalliset.
Välineitä tarvitaan 10 mm avain sen sisälokarin palasen poistamiseen, että saa vehkeet näkyviin. Tämän jälkeen tarvitaan 3/8" vääntiöllä oleva vääntötyökalu hihnankiristimen löysäämiseen. Ja vielä tarvitaan siihen hihnapyörien kiinnitysruuviin sopiva hylsy (olikohan 22 mm?) ja sillekin joku väännin. Aineita tarvitaan irrotusröppöä (noihin muovin ruuveihin), jotain voiteluainetta (niihin samoihin kierteisiin kasattaessa) ja kierrelukitetta (siihen hihnapyörien kiinnitysruuviin).
Momenttiavaimesta ei ole kasausvaiheessa haittaa, mutta kyllähän sen ruuvin saa arviostakin sopivan tiukkaan. Voi olla myös avattaessa melko tiukassa, joten lyöntityökalun tai riittävän jatkovarren varaaminen ei ole myöskään huono idea. Ja ne muovin kiinnityksissä olevat korimutterit voivat toki korkata, joten siihenkin voi jotain varata.
Itse en kyllä viitsisi mihinkään moisella ajaa, edes korjaamolle, jos olisi noin pahaksi päässyt.