|
Kirjoittaja |
Viesti |
palpankilli
|
Viestin otsikko: Ahtopainemittari Lähetetty: 07.04.2011 11:22 |
Viestit: 47 Paikkakunta: Rovaniemi
|
Meinasin laittaa Xantia 2HDI 00vm. Ahtopainemittarin,tuleeko haaroitus Densoon menevään letkuun? Mikä on syylärin vieressä akun puolella?
|
|
|
|
 |
svc
|
Viestin otsikko: Re: Ahtopainemittari Lähetetty: 07.04.2011 18:05 |
Viestit: 4073 Paikkakunta: Eteläkärki
|
Siinä on yksi mahdollinen paikka. Läpiviennit ohjaamoon vissiin jo löysitkin?
"Pitäähän miehellä leluja olla..." C5 2.0 HDi -11, Seat León eHybrid -21
|
|
|
|
 |
palpankilli
|
Viestin otsikko: Re: Ahtopainemittari Lähetetty: 07.04.2011 19:10 |
Viestit: 47 Paikkakunta: Rovaniemi
|
Olisko helpompaa paikkaa ottaa haaroitus? en vielä ole katsonut mistä letlu sisään, mutta aikas paha paikka...
|
|
|
|
 |
svc
|
Viestin otsikko: Re: Ahtopainemittari Lähetetty: 07.04.2011 19:37 |
Viestit: 4073 Paikkakunta: Eteläkärki
|
Haaroitukselle ei taida olla parempaa paikkaa. Itse meinasin porata nipan siihen imusarjan alkupäähän. Valmiita läpivientejä kumeineen löytyy kummastakin A-pilarista, kun irrottaa sen muovin lokasuojan sisältä. Akun kohdalla on reikä, mistä letkut tai johdot saa sinne muovin alle lokasuojan puolelle.
"Pitäähän miehellä leluja olla..." C5 2.0 HDi -11, Seat León eHybrid -21
|
|
|
|
 |
Rychnowo
|
Viestin otsikko: Re: Ahtopainemittari Lähetetty: 07.04.2011 20:02 |
Viestit: 199
|
...mulla on sellanen Bilteman malli XM:ssä, joka näyttää joka kymmenes minuutti latausjännitteen ja muuten ahtopainetta. Siinä on pieni "kalvorasia" jonka sai suht lähelle mittapisteen haaraa konehuoneen puolelle. Oli kuitenkin paljon helpompi vetää pari ohkaista johtoa sisälle kuin letkua (sai kiemurreltua pitemmän lenkin sivupilarien luota, ilman reikien porailua). Muuten toiminut hyvin, mutta alkuperäinen t-haara letkuun ei kestänyt konehuoneen lämpöä kuin muutama sata kilometriä...
|
|
|
|
 |
|
|