Sen verran sai 300 tkm ajettu xanttu lisää potkua katalysaattorin vaihdosta, että ajattelin koettaa pitää uuden katin puhtaana vähän kauemmin. Jakopääremppa pitäisi aloittaa, ja ajattelin josko venttiilinohjurin kumien vaihto onnistuisi samalla. En vaan koskaan ole moista toimenpidettä suorittanut kyseiseen moottoriin. Koetin googlailla ohjeita, mutta en löytänyt. Mahtaako moista ohjetta löytyä mistään? Eli mitä kaikkea pitää jakopään osien lisäksi hommata, ja minkälainen homma on nokka-akseleiden irrotus ja takaisin asentaminen? Tarvitaanko jotain erikoistyökaluja? Ajattelin suorittaa homman kansi paikoillaan ja pitää paineilmalla venttiilit ylhäällä.
-07 C4 Picasso -04 Xsara Picasso "Moottorimuna" Ex: -02 C5 Break 2.0 -02 Xsara Picasso 2.0 HDI -92 XM V6 Break -96 XM 2,5 td Break -89 XM 2.0i Berline -00 Xantia Break Exclusive -98 Xantia Break Business
|