Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




 Sivu 1/1 [ 7 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: vilkkujen kytkeminen
ViestiLähetetty: 22.04.2011 13:04 
Nyt ei ole kysymys citikasta vaan on työn alla vjatka elektron 150cc vm-70.Elikkä tällainen skootteri johon pitäis laittaa vilkut,akku on ja ostin releen lisäksi vilkut on valmiiksi paikoillaan tarvii vetää johdot ja kysymys kuuluu mistä ja minne?kiitos etukäteen uskon että täältä löytyy ammattilaisia tällekkin alalle.


   
 
 Viestin otsikko: Re: vilkkujen kytkeminen
ViestiLähetetty: 22.04.2011 18:32 
Käyttäjän avatar

Viestit: 7490
Paikkakunta: Taipalsaari
Kuva
http://metku.net/hwforum/viewtopic.php?t=5618

KuvaKuva
http://www.autosahko.net/tuotteet.php?tyyppi=kaaviot

Eiköhän noilla?



VW Passat B7
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: vilkkujen kytkeminen
ViestiLähetetty: 22.04.2011 19:38 
Kiitos Laakeri tuo kolmas vaihtoehto näyttää minun tyhjillä aivoilla ajatellen siltä että pystyn tekee ja toimii


   
 
 Viestin otsikko: Re: vilkkujen kytkeminen
ViestiLähetetty: 22.04.2011 21:41 

Viestit: 5124
Monikos volttinen vehjes on/tulee, lisäksi kannattaa ihmetellä tuleeko ledivilkut => vaatii yleensä elektronisen vilkkureleen tai vastusvirityksiä.
(6 V scootterivilkkureleitä saa ainakin Storm-Motorilta)


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: vilkkujen kytkeminen
ViestiLähetetty: 23.04.2011 07:48 
6v löysin vilkkureleen moposportista,tarttis vielä löytää uusi tulppa,mutta kenelläkään ei varmaankaan tietoa nykyinen jokin venäläinen johon ei löydy muuntotaulukkoa


   
 
 Viestin otsikko: Re: vilkkujen kytkeminen
ViestiLähetetty: 23.04.2011 08:30 

Viestit: 4467
Paikkakunta: Paimio
Tulppaa voisi etsiä hakemalla mekaanisesti samanlaista, lämpöarvoltaankin samaa. Sen voisi päätellä kärjen eristimen pituudesta, so. kuinka syvällä eristimen tyvi/jalka on. Tai sitten käytössä, miltä kärjet ja eristin alkavat näyttää. Kaiketi on hyvä valita "kuumempi" tulppa, jossa eristimen tyvi on syvemmällä. Tulppavalmistajien luetteloista löytynee fyysisiä mittoja. Merkkinä mm. NGK (BP6(7)HS Warressa, aiemmin A7, isolla kierteellä!)on ainakin ollut 2-T- moottoreissa hyvin toimiva, myös Boschin(W7BP) platinatulpat. Omia kokemuksia, joiden mukaan Championit ja tavalliset Boschit ovat useimmiten ja kohta lentäneet huitsuun.


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: vilkkujen kytkeminen
ViestiLähetetty: 23.04.2011 09:45 

Viestit: 5124
Näkyy olevan kopio Vespasta, kone ilmeisesti säilyi tuossa uudemman mallisessakin samana.

Eli voisi katsoa näyttääkö Vespan tulppa yhtään samalta:
http://scootercommunity.com.au/files/fo ... nload.aspx

"150 SPRINT & SPORTIQUE, SPECIAL 50, PK 50, 100 & 125 PRIMAVERA 125, 150 SUPER & BAJAJ
Champion L86 or NGK B6HS
These plugs are suitable for normal day to day street, rather than motorway riding"

(BP6HS:n ja B6HS:n ero on kuinka paljon kärki tulee ulos tulpasta, P=protruding tip)


Poissa
   
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 7 viestiä ] 


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa


Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia vestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää: