Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




 Sivu 1/1 [ 4 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Cx GTi
ViestiLähetetty: 09.05.2011 10:22 

Viestit: 109
Jonkinlainen turvarele konehuoneessa estää bensapumpun toiminnan. Mitä
kontrollitietoja se kaipaa toimiakseen ja mikä siinä yleensä on vikana?


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Cx GTi
ViestiLähetetty: 09.05.2011 10:46 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1719
Paikkakunta: Korpilahti
vuosimalli taitaa olla -86 -89? joissain uudemmissa on ajonestolaite, ja sen näppäimistö siinä kojelaudan keskellä oikeanpuolimmaisen luukun alla, LCD-mittariston alapuolella, olisiko ajonesto mennyt päälle? Muuta "turvarelettä" siellä ei ole, ainakaan alunperin. yleensä tuo ajonestolaite on ohitettu / tehty toimimattomaksi.

yleisin syy ruiskukoneen käynnistämättömyydelle on on sille siniselle bensapumpun releelle (sijaitsee oikeapuoleisen lampun takana, muistaakseni) toimimattomuudelle on sähköliitosten hapettuminen.... omassa oli hapettunut akulta tuolle releelle tulevat johtojen liitokset, jännite tuli kyllä kuormittamattomana hienosti yleismittarilla mitattaessa, mutta kun yritti käynnistää, niin ei mennytkään virta läpi, vaan hapettuman takia jännitekkin sitten notkahti alas, kun olisi pitänyt bensapumpulle antaa virtaa. ne akulta b-releelle lähtevät johdotkin taisi olla sinisiä väriltään?



CX 25 TRD Turbo2 Break "TummaTRD", CX 25 GTI Turbo2, XM V6 "MustaKuukka", MG ZS Luxury -22
Varalla: CX 25 Break "UA2", CX 25 GTI Turbo2, CX 25 TRD Turbo2 Break "UA"
Veturi: Discovery2
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Cx GTi
ViestiLähetetty: 09.05.2011 12:23 
Käyttäjän avatar

Viestit: 5854
Paikkakunta: Tuusula
Sininen on rele juu piuhoineen ja täysin käsittämättömän mallinen liitoksiltaan eli sitä ei edes löydä joka nakkikiskalta jos se on jo hapettunut sisuksiin asti.



Honda Valkyrie F6C, Plymouth Fury Custom Suburban ja Pontiac Firebird Trans Am.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Cx GTi
ViestiLähetetty: 09.05.2011 23:11 

Viestit: 109
Cikatti kirjoitti:
Sininen on rele juu piuhoineen ja täysin käsittämättömän mallinen liitoksiltaan eli sitä ei edes löydä joka nakkikiskalta jos se on jo hapettunut sisuksiin asti.



Sitä sinistä on joskus rassattu ja sellainen aavistus jäi että jostain se tajuu koneen pysähtymsen ja katkaisee pumpun virran. Ehkä se ei ole niin viisas. Pitää kai yrittää elvyttää sitä. Vaihdoin sen toiseen käytettyyn ja starttasi vain kerran. Ehkä pitää mitata tosiaan jännitettä kuormitettuna. Kiitos avusta.


Poissa
   
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 4 viestiä ] 


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa


Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia vestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää: