Sitruunapatonki.fi
http://www.sitruunapatonki.fi/forum/

Xantia valuttaa LHM:ää
http://www.sitruunapatonki.fi/forum/viewtopic.php?f=9&t=813
Sivu 1/1

Kirjoittaja:  Jehudi [ 02.04.2009 12:05 ]
Viestin otsikko:  Xantia valuttaa LHM:ää

Kovasta etsiskelystä huolimatta en ole saanut täyttä selvyyttä mistä Xantia valuttaa LHM:ää. Jostain apukuskin puolen etupallon lähettyviltä näkyy olevan märkä ja loppujen lopuksi aineet valuu sumarin päälle.

Onko kellään kokemusta vastaavasta tai muuten tietoa, mistä kannaatais alkaa tarkistamaan letkuja ja liitoksia yms.?

Kirjoittaja:  Jeth [ 02.04.2009 15:05 ]
Viestin otsikko:  Re: Xantia valuttaa LHM:ää

Olisko oikean etujousisylinterin putki?

Kirjoittaja:  RPekka [ 02.04.2009 18:12 ]
Viestin otsikko:  Re: Xantia valuttaa LHM:ää

Jehudi kirjoitti:
Kovasta etsiskelystä huolimatta en ole saanut täyttä selvyyttä mistä Xantia valuttaa LHM:ää. Jostain apukuskin puolen etupallon lähettyviltä näkyy olevan märkä ja loppujen lopuksi aineet valuu sumarin päälle.

Luulenpa että se etutolpan putki on väsymismurtunut siitä ensimmäisestä kiinnikkeestään. Uudempi putki on pidempi joten se tekee pari "ylimääräistä" mutkaa pallon tienoilla ja joustaa paremmin ennen kiinnikettä. Uutta putkea paikoilleen pujottaessa kannattaa löysätä apparin puolen moottorinkannake niin että mutterit on vain "huulilla", moottori kallistuu tällöin eteen alas ja sinne rintapellin "hyllylle" näkee paremmin. Putken toinen pää on siis vajumisenestoventtiilissä jonka saa näkyville kun ottaa LHM-säiliön (ja akun?) pois tieltä. Vaihdelaatikon takana kuitenkin siis.

Kirjoittaja:  Jouko [ 02.04.2009 18:32 ]
Viestin otsikko:  Re: Xantia valuttaa LHM:ää

RPekka kirjoitti:
Jehudi kirjoitti:
Kovasta etsiskelystä huolimatta en ole saanut täyttä selvyyttä mistä Xantia valuttaa LHM:ää. Jostain apukuskin puolen etupallon lähettyviltä näkyy olevan märkä ja loppujen lopuksi aineet valuu sumarin päälle.

Luulenpa että se etutolpan putki on väsymismurtunut siitä ensimmäisestä kiinnikkeestään. Uudempi putki on pidempi joten se tekee pari "ylimääräistä" mutkaa pallon tienoilla ja joustaa paremmin ennen kiinnikettä. Uutta putkea paikoilleen pujottaessa kannattaa löysätä apparin puolen moottorinkannake niin että mutterit on vain "huulilla", moottori kallistuu tällöin eteen alas ja sinne rintapellin "hyllylle" näkee paremmin. Putken toinen pää on siis vajumisenestoventtiilissä jonka saa näkyville kun ottaa LHM-säiliön (ja akun?) pois tieltä. Vaihdelaatikon takana kuitenkin siis.

Akkua ei tarvitse ottaa pois, LHM-säiliön irroitus riittää.

Sivu 1/1 Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/