Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




 Sivu 1/1 [ 6 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: XM V6 Venttiilivarrenkumit
ViestiLähetetty: 07.11.2010 20:23 

Viestit: 164
Paikkakunta: Suolahti
Järkee vai ei? Mutuolettamuksella luulisin kumien olevan vähintäänkin kovettuneet, ellei jopa haprastuneet. Olisko kokemusta kellään moisten vaihdosta, onnistuuko kone paikallaan, jotain tiettyjä huomioitavia, tärkeitä seikkoja. Tarvitaanko jotain erikostyökaluja? Taas menee vähän pitkäksi, mutta tämä Citroen on uusi juttu. Kuittien mukaan kyseiseen laitteeseen on vaihdettu jakoketju merkkiliikkeessä, vaan siinä lukee että "käytetty" Onko tuo ketju niin kallis uutena vai miksi sellainen laitettaisiin käytettynä?


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: XM V6 Venttiilivarrenkumit
ViestiLähetetty: 08.11.2010 11:05 
Käyttäjän avatar

Viestit: 5854
Paikkakunta: Tuusula
Älä edes harkitse jos peli ei juo öljyä. Tunnetusti V6:n venakumit kestää melko hyvin. Siis, juoko se öljyä?
Mä en ole juuri tavannut öljyjuoppo V6 pataa.

Hommassa on karseinta takakansi, etukansi on ihan "peanuts"



Honda Valkyrie F6C, Plymouth Fury Custom Suburban ja Pontiac Firebird Trans Am.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: XM V6 Venttiilivarrenkumit
ViestiLähetetty: 08.11.2010 14:31 

Viestit: 164
Paikkakunta: Suolahti
Ajokilometrejä on vielä niin vähän etttä öljynkulutuksesta en oikein osaa sanoa mitään. Savutta kuitenkin jonkinverran, sillä niiden epäilen olevan pitkän seisomisen takia kovettuneen.


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: XM V6 Venttiilivarrenkumit
ViestiLähetetty: 08.11.2010 14:39 

Viestit: 161
Paikkakunta: Jönköping
Kannattaa aloittaa vaikka Forte-käsittelyllä.


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: XM V6 Venttiilivarrenkumit
ViestiLähetetty: 09.11.2010 15:03 
Käyttäjän avatar

Viestit: 5854
Paikkakunta: Tuusula
Juu, Forte on ihan toimivaa kamaa tai sitten asennat moottoriin diesel-öljyt jotka myös pesee venakumit hetkeksi vuotamattomiksi... Mutta, jos ne ovat jo lasittuneet niin se ei pitkään auta. Seisonta ei niitä juuri kovate vaan se kannen julma kuumuus ja erityisesti V6:n takakansi on kuumuudessa kovemmalla, huomattavasti ja siksi siitä kannesta yleensä korkkaa kannen tiivarikin ensin.



Honda Valkyrie F6C, Plymouth Fury Custom Suburban ja Pontiac Firebird Trans Am.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: XM V6 Venttiilivarrenkumit
ViestiLähetetty: 15.05.2011 16:29 

Viestit: 164
Paikkakunta: Suolahti
Vastaampa nyt itselleni. Kumien vaihto ei onnistu kantta irroittamatta, koska keinuvivut pitää otta irti ja ne on samoilla pulteilla kun kansi. No, kumien vaihto kyllä onnistuu, mutta kannentiiviste ei taida sitten enää pitää.


Poissa
   
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 6 viestiä ] 


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa


Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia vestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää: