Lähipiiriin tuli hieman alle 100 tkm ajettu '05 C4 Berline. Sen verran kerkesin autoa tutkia, että takalasin pesuria käytettäessä ruikkivatkin tuulilasin suuttimet. Xantiassa oli joskus ajoittain samanlainen vika, joka lopulta katosikin itsestään. Tuolloin oli syypäänä viallinen viiksi, mutta mistähän tuosta nelosesta voisi vikaa hakea? Voihan se viiksivika toki olla tuossakin, mutta voisiko jossain olla bittikin poikittain? Miten lie tuossa käskyt kiertää..?
Muistelenkos nyt ihan höpöjä, että C4:ssäkin on vain yksi pumppu, josta sitten ohjaillaan etu- ja takalasille vettä tarpeen mukaan? Eli siis pumpun vaihdolla korjaantuisi. Xsarassa ainakin oli näin.
Et voi kirjoittaa uusia viestejä Et voi vastata viestiketjuihin Et voi muokata omia viestejäsi Et voi poistaa omia vestejäsi Et voi lähettää liitetiedostoja.