Ei Citroen, vaan englantilainen. Yleissivistyksen kannalta voi myös olla patonki-tekniikkaa. Vaihdoin vuotavan kalvopumpun uuteen (NOS?) mekaaniseen. Pumpun ja sylinterilohkon välinen välilevy piti poistaa, mutta sittenpä alkoi pumppaamaan oikein paloruiskun tapaan. Seurauksena taemman kaasarin uimuriventtiili petti ja mehumaija tulvii (muuttuvakurkkuinen Zenith-Stromberg CD).
Varsinainen kysymys: voisiko bensan paine olla liikaa melko uudelle venttiilille? Yleensä kohokammioiden venttiilit kestävät noin 10 vuotta, tällä oli ikää vain n. 4. Kalvon keskellä pumpussa on ruuvi - voiko sillä ehkä säätää painetta? Uudet venttiilit ovat tarvikkeina halpoja, Volvo- ja Saab-osina kalliita. Motonetiltä ja Biltemalta oli venttiilit / Huoltosarjat loppu.
£orenzo Pamfletti il Artisto rheumatismo, erotomanimo i Darra Catastrofala Citroen C3, Renault Megane Cabrio, Sunbeam Alpine Series 4 Roadster, AJS 18S, Norton Commando
|