Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Sivu 1/1 [ 6 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: C4 Picasson ongelmat.
ViestiLähetetty: 05.08.2009 23:39 

Vein tuossa taannoin autoni 40tkm huoltoon, jonka seurauksena auto jäi sille tielleen viikoksi.. :cry: Softapäivitys sekoitti auton aikas totaalisesti. Olen auton kanssa käynyt vikakoodin luvussa aiemmin anti'vitun'pollution faultti herjojen takia, auto myös muutaman kerran sammunut ihmeellisesti. Tuolloin eivät mitään 'vikaa' löytäneet ja mitään ei korjailtu.
No nyt tosiaan 40tkm huollossa tekivät softapäivityksen ja sen jälkeen alkoi tulla oikeen mielenkiintoisia herjoja tauluun. Tulee handbreak faulttia (automaattinen käsijarru) lisäksi ESP ja jotain muuta härpäke herjaa, Ekaksi vaihdettiin EGR venttiili mutta siitä ei ollut mitään apua. Nyt tilasivat uuden moottorin ohjaus boksin. Saas nähdä. Pitäis vissiin kivusta ja särystä vaatia korvauksia, kun jouduin ajamaan 4 vuorokautta Fordilla stana... :evil: Oli pakko hakee oma auto pois huollosta ja nyt ajellaan vikakoodit vilkutellen... Onneksi herjaa vaan muutaman kerran ajamaan lähtiessä + service valo palaa...
Summa summarum... Pääsin noin ~25tkm ilman ongelmia.... Toivotaan että tää yhteiselo tästä taas lähtee sujumaan. Mielummin vikaisella sitikalla, kun Fordilla

Poissa

Viestin otsikko: Re: C4 Picasson ongelmat.
ViestiLähetetty: 22.08.2011 16:53 

HALLELUJAA!! Auto pajalla. Jälleen näiden sammuilujen ja antipollution herjojen takia. Tämän viestin kaivoin esiin arkistoista, koska nyt se vika sitten löytyi ilmeisesti. Eli auton konehuoneessa oleva sulakeboksi on kuulemma viallinen! Kuulemma autosta katoaa välillä sähköt testien mukaan. Todennäköisesti tuo ollut viallinen siis jo 40tkm kohdalla (nyt mittarissa 95tkm), kun joutuivat moottorin ohjausboksin vaihtamaan. Nyt takuu ja huoltosopimuskin jo tietty ummessa. Saas nähdä kuka auton korjauksen maksaa. Kuulemma tuo sulakerasia ei ole pelkkä sulakerasia, vaan siinä on myös jotain älyllistä elämää mukana.. Auto ollut monta kertaa ihmeteltävänä vikojen vuoksi. :evil:

Poissa

ViestiLähetetty: 22.08.2011 20:41 

citroënisti kirjoitti:
Saas nähdä kuka auton korjauksen maksaa
No artisti tietysti :twisted: Itse olen hakannut sitikkaan jos toiseenkin rahaa, milloin mihinkin vikaan. Rahaa kun olisi kiva käyttää muuhunkin kuin autoon. Ja kun ei ole aikaa olla tallissa näpit rasvassa...Tällä hetkellä elän siis yhden sitikan taloudessa. Perhe tai asumismuoto ei ole muuttunut, mutta viiksiautoja on tällä hetkellä vain yksi.
Ihmettelen vaan, onko muut merkit yhtä häiriöherkkiä tai tuleeko niihin yhtä mystisiä vikoja kuin sitikkaan :? Oma nelkkukin väitti että tankin korkki on auki. Mutta kun ei ollut. Ja lampunpesurin moottoreita meni useita (poltteli sulakkeita, kunnes meni oikosulkuun). Neljäs moottori sitten kesti. Ajovalo- ym. polttimoita myös meni tämän tästä. Tosin pieni ongelma, mutta kuitenkin.
Siitä BMP-laatikon hajoamisesta en enää valita. Enkä hajonneesta flektin ohjausboxista.
Pysy sitikka-uskossa lujana. Kyllä se siitä. Kunnes tulee seuraava...

(Ei ole tarkoitus olla ikävä, kuullostaa vaan niin tutulta nuo ongelmat)

"Boss makes a dollar, I make a dime. That's why I poop on company time" (Karl Marx)
Poissa

ViestiLähetetty: 22.08.2011 21:09 

Lainaa:
Siitä BMP-laatikon hajoamisesta en enää valita

Onko sulla hajonnut robootti? Mitä tapahtui? :? Itse oon ajellut nyt sen 95tkm ja olen älyttömän tyytyväinen ollut robottiin. *kopkop* Karvaita kokemuksia AL4 xantiasta..

Poissa

ViestiLähetetty: 23.08.2011 07:29 

Vilkaisepa otsikon "BMP:n ongelmista" alta. Sieltä tarina löytyy.

"Boss makes a dollar, I make a dime. That's why I poop on company time" (Karl Marx)
Poissa

ViestiLähetetty: 23.08.2011 18:14 

Artisti köyhtyi onneksi loppukädessä vain työn osuuden, joka oli 1/3 kokonais kustannuksesta. :)
Sulakeboksin hinta ~280€ josta maahantuoja maksoi puolet ja Mega-auto Porvoo puolet. Kiitos heille.
Mukavaa kun on auto taas.. eikun vihdoin kunnossa. :roll: *kopkop*

Poissa

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 6 viestiä ]