Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




 Sivu 1/1 [ 4 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: XM V6 Mittaristo
ViestiLähetetty: 15.11.2011 15:34 

Viestit: 238
Paikkakunta: Tuusula
Vaikea tuota purkuhommaa on sanoin selittää, tässä muutama vieraankielinen linkki mitä olen kerännyt aiheesta:

Ranskaa purkamisesta ja itse näytön korjaamisesta (jos kuolleita rivejä):
http://alain.mionnet.pagesperso-orange.fr/xmdisp.htm

Englantia näytön kuolleiden rivien korjaamisesta, taitaa olla samoja kuvia kuin aiemmassa linkissä:
http://webcache.googleusercontent.com/s ... .google.fi

Lisää englantia samasta aiheesta, en tiedä onko tämä enää hirveän hyödyllinen:
http://club-xm.com/forum/index.php?show ... dot+matrix

Kuten aina, väkivaltaa kannattaa välttää. Klipsien pitäisi aueta melko helposti kunhan ruuvit on irti. Mittaristo itsessään on muistaakseni hieman vittumaisesti kiinni yläreunastaan. Näyttö oli siinä muovissa kiinni joillain klipseillä, ehkä.



GS Pallas -79
XM 2.0i Break -92
XM V6 Aut. -91
Xantia 2.0i Berline VSX Aut. -94
(Naisen) C3 1.4HDi -04
(Varalla) Saxo 1.4i -96
(Varaosa) XM TCT Break Aut. -98
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: XM V6 Mittaristo
ViestiLähetetty: 16.11.2011 00:59 
Käyttäjän avatar

Viestit: 5854
Paikkakunta: Tuusula
Muistuttaa kovasti CX:n LCD-näyttöjen korjausta. Tuossa saa sitten ihan oikeasti olla tarkkana ja jo pelkästään ruuvien kireys tuossa hommassa voi maksaa se että näyttö on entistä pimeempi :lol:
Mikähän siinä on että series I ei noita näyttöjä juuri pimennä????



Honda Valkyrie F6C, Plymouth Fury Custom Suburban ja Pontiac Firebird Trans Am.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: XM V6 Mittaristo
ViestiLähetetty: 16.11.2011 09:51 

Viestit: 238
Paikkakunta: Tuusula
Aiheesta Googlatessani minulle jäi sellainen kuva, että näyttöjen valmistajaa vaihdettiin kun siirryttiin Series II:een. Veikkaisin että tässä uudemmassa muodostuu sähköpari tämän näytölle kuvan vievän läpyskän ja virtapiirin välille, kun taas vanhemmassa ei. Eli vanhemmassa on mietitty asiaa vähän pidemmälle tai sattumalta valittu sellaiset materiaalit jotka eivät muodosta paria.
Näitä läpysköitä saa ihan hyvin yleensä vielä putsattua asetonilla, jolloin kuva palaa. Toiset taas ovat niin pahasti syöpyneet ettei niitä voida enää pelastaa. Niitä voi kyllä tilata uusiakin, en tiedä tosin kuinka luotettava joku tälläinen kauppa on: http://www.auto-diagnosis.com/pro_detai ... 5C152.html

Tässä muutama kuva syöpymisestä:
http://alain.mionnet.pagesperso-orange.fr/xmdisp02.htm
http://alain.mionnet.pagesperso-orange.fr/xmdisp03.htm



GS Pallas -79
XM 2.0i Break -92
XM V6 Aut. -91
Xantia 2.0i Berline VSX Aut. -94
(Naisen) C3 1.4HDi -04
(Varalla) Saxo 1.4i -96
(Varaosa) XM TCT Break Aut. -98
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: XM V6 Mittaristo
ViestiLähetetty: 16.11.2011 11:38 

Viestit: 1729
Paikkakunta: Nousiainen
Lainaa:
kuinka luotettava joku tälläinen kauppa on

Hmm... etenkin kun "minimum order:10 pieces".... eli semmonen 80 $ riskikauppa on aika riski...



Ai mää vai...
1. Citroen Xsara 1.6 -05, 2. Cactus -14, 3. Chrysler GV 3.3 -04 (remontissa), 4.Citroen Xsara 1.6 -00 (remontissa), 5. XM V6 -92, 6.Saxo 1.4i -01, 7. BX 1.9 GT -85 (Proj) 8. 2 x 2CV6 ( proj) 9. Opel Kadett 1.2 -72 (Proj)
Poissa
   
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 4 viestiä ] 


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa


Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia vestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää: