Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




 Sivu 1/1 [ 4 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Saippuarasia-tesrterin tuloksia XM V6:ssa
ViestiLähetetty: 07.11.2011 18:41 

Viestit: 142
Sijoitin 3 euroa rahaa ja muutaman tunnin aikaa rakentaen testerin ja testaten koodit.

Kiitos suuresti koodi-luettelosta ja rakennusohjeista!

Tälläiset vika-koodit jäivät luennan ja nollausten jälkeen jäljelle:

17 Airflow direction valve position
signal swing not correct
Full automatic only. Electrovalve on RH side of
mid-console

27 Recirculation valve position signal
swing not correct
Full automatic only. Electrovalve on blower unit?

Olisiko jollakin käsitystä mitä nämä tarkoittavat? Liittyvät ilmastointiin.

ABS-koodeja oli myös mutta ne pysyivät poissa nollauksen jälkeen. Voiko vanhat vikakoodit muistissa aiheuttaa vikavalon syttymisen vai onko tuo ABS-vikavalon sammuminen käynnistyksen jälkeen taas vain lumetta syttyen juuri ennen katsastusasemaa :? .


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Saippuarasia-tesrterin tuloksia XM V6:ssa
ViestiLähetetty: 08.11.2011 10:00 

Viestit: 369
Ajele vähän aikaa ja tee muutama jarrutus, mielellään semmoinen missä abs:än pitäisi toimia. Jos ei valo syty niin vika on korjautunut itsekseen koodin poistolla.


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Saippuarasia-tesrterin tuloksia XM V6:ssa
ViestiLähetetty: 08.11.2011 11:22 
Käyttäjän avatar

Viestit: 5854
Paikkakunta: Tuusula
Jep jep, siis yksi nyrkkisääntö on vikakoodien luvussa, pitäs aina aloittaa nollaamalla viat, tai voi ne lukeakin mutta siellä voi olla huuhaata joukossa. Sitten ajoa jonkin verran ja vasta sitten vikaluku ja jos edelleen muisti tyhjä niin lisää ajoa ja vikaluku. Tämä on varmin tapa saada aidosti vikakoodit esiin. Vanhan auton koodit kun lukee niin siellä voi olla pahimmillaan todella vanhentuneita koodeja jotka eivät ole millään tavalla relevanttia dataa.



Honda Valkyrie F6C, Plymouth Fury Custom Suburban ja Pontiac Firebird Trans Am.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Saippuarasia-tesrterin tuloksia XM V6:ssa
ViestiLähetetty: 08.11.2011 20:06 

Viestit: 725
Viat viittaavat lämpötila- ja puhallussäädön läppäservoihin. Vanhemmiten kuluvat ja vikaantuvat jokaisessa autossa, se on aivan varmaa.
http://www.citroen-ds-id.com/index.html ... Servo.html


Poissa
   
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 4 viestiä ] 


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa


Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia vestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  

cron