Löysinkin täältä jotain viestiketjua XM jarruvalokatkaisijasta..mutta;
Ongelmana XM:ssä että jarruvalot syttyvät noin 7 painalluksella 10:stä ja vakionopeusäädin ei aina toimi
Onko kokemuksia siitä (katkaisija)rasiasta jarrupolkimen "kumin" alla polkimen "päällä", onko jotenkin korjattavissa/avattavissa, vai uusittava ko rasia ?? Onko itse poljinvarren sisässä näkymättömissä kuin vain johdot ylempää pistokkeelta katkaisija-rasialle, vai onko polkimen varren sisässä vielä jotain tilpehööriä jarruvalojen katkaisuun tms ?? Itte ku tarkastelin paikkaa, itse polkimen kumi+rasia olivat irrallaan polkimesta, mutteri pudonnut kiinnitysruuvista, lieneekö ko ruuvi jotenkin maadoittamassa polkimen rasiaa ??
Nyt kun testailin että ihan sormi-voimalla painelin jarrupoljinta, ensin näyttää ko rasia naksahtavan ja sen jälkeen vasta itse polkimenvarsi lähtee liikkumaan...
Onkohan polkimen varresta (alempaa) lähtevä työntötanko, joka sitten painaa konehuoneen seinässä olevaa kumista "mokkulaa", millään tavalla sähköisesti kytkennässä jarruvaloihin, vain pelkästään välittää jarrupoljinvarren liikkeen sinne konehuoneen puolelle..??
sorry nämä "epäammattimaiset" ilmaisut osille ja termeille, mutta en todellakaan omaa mitään autonasentajataustaa...