Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




 Sivu 1/1 [ 5 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Laturinhihnan tarkastuksen tarve!
ViestiLähetetty: 22.05.2012 21:21 

Viestit: 511
Kävi siskontytölle huonosti, laturinhihnasta lähti irti siivu joka pääsi jakopään väliin seurauksella, että venttiilit solmussa. SIIS MUISTAKAA AJOITTAIN TARKASTAA LATURINHIHNAN KUNTO!!!


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Laturinhihnan tarkastuksen tarve!
ViestiLähetetty: 22.05.2012 21:46 
Käyttäjän avatar

Viestit: 3152
Paikkakunta: Nummela
oliko jakohihnan koppa rikki kenties? Jos pelkkä suikale irtoaa niin ei se pääse jakopään väliin mene jos suojakopat on kunnossa. Toinen juttu on jos pettää kampiakselin hihnapyörä



Black Van BX 1.9D -90 Megane 1.9dci -10
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Laturinhihnan tarkastuksen tarve!
ViestiLähetetty: 22.05.2012 22:43 

Viestit: 691
Ei auta jos vaikkakin on muoviset kotelot kunnossa. :cry: Nähty on useampi tapaus mm uudehkoja alkupään Berlingoja 1.9D.


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Laturinhihnan tarkastuksen tarve!
ViestiLähetetty: 22.05.2012 23:00 
Käyttäjän avatar

Viestit: 2929
Paikkakunta: Varsinainen Suomi

Profiili WWW
Relluissahan tuo on ominaisuus, eikä vika :mrgreen:
Opeleissa ja monessa VAGgilaisessa kulunut automaattikiristin saa moniurahihnan linajn vinoon, ja taas lentää suikaletta jakopäähän...



Wanha neukkumopo & Japanialainen mopo² & Porsche & 230CE
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Laturinhihnan tarkastuksen tarve!
ViestiLähetetty: 23.05.2012 00:26 
Käyttäjän avatar

Viestit: 5854
Paikkakunta: Tuusula
Todellakin, laturin remmin tunkeutuminen jakokoppaan on enemmän sääntö kuin poikkeus. Kovalla vauhdilla lävähtävä remmin siivu menee lohkon ja muovisen jakokopan välistä helposti. Kyllä nuo kopat pitäs vahvistaa (valmistaa) teräslevystä.
Olkaa erityisen tarkkoina TD-vehkeissä sillä diesel-vuodot joskus salakavalasti pehmentää moniurahihnan ja kas se laukeaa suoraan kopan kylkeen tunnetuin seurauksin.



Honda Valkyrie F6C, Plymouth Fury Custom Suburban ja Pontiac Firebird Trans Am.
Poissa
   
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 5 viestiä ] 


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: aapo ja 15 vierailijaa


Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia vestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää: