Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Sivu 1/1 [ 3 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: BIG WHEELS Pieksämäellä
ViestiLähetetty: 14.07.2012 19:15 

Oli tänään tälläinen tapahtuna,autoja noin tuhat jopa ylikin oli Rossroista,mustankia ja mitä niitä ameriikas on,opeliel kadettia 600 Fiattiin,minä,mossee,saapia foorti taaunusta ei yhtään Citikkaa ole koskaan ollut koko tapahtuman historian aikana,ei se mitään meillä on joku raja,mutta meinaan ensivuonna meinasin mennä BX.llä koko autokunta pääsee 5.llä eurolla..... :lol: :lol: :lol:

Poissa

Viestin otsikko: Re: BIG WHEELS Pieksämäellä
ViestiLähetetty: 14.07.2012 21:30 

Meinattiin tulla, mutta yksi seurueesta sairastui, joten ei sitten vajaalla miehityksellä lähdetty. Hyvä tapahtuma ja kerrankin lähellä eikä missään kaakana etelässä :D . Olitko Tapsa samalla Xantialla, millä minä viime vuonna? ;)

Poissa

Viestin otsikko: Re: BIG WHEELS Pieksämäellä
ViestiLähetetty: 15.07.2012 09:43 

Lauri kirjoitti:
Meinattiin tulla, mutta yksi seurueesta sairastui, joten ei sitten vajaalla miehityksellä lähdetty. Hyvä tapahtuma ja kerrankin lähellä eikä missään kaakana etelässä :D . Olitko Tapsa samalla Xantialla, millä minä viime vuonna? ;)

Olin,samalla Xantialla menen 20.07.2013 kin,tai sitten BX Farkulla,koko seurue joka on auto sisällä pääsee 5e.lla,eli voi tehdä pisnestä autokunta pääsee näyttelyyn (kun auto näyttelyssä) 5e.lla,eiköhän BX.ään mahdu kymmenkunta henkilöä,otta kyydissä olioilta vaikka 3e eli tekee 30e ja he säästävät 2e per.sieraipari,tai vuokraa vanhan linjaauton... :lol:

ps.siellä muuten oli vanha linjaauto,kuljetti avioliitto leiriläisiä,mikähän se sellainen leiri on,myö eukon kanssa leiriä pietty yli 43 vuotta lapsiakkiin on myöhemmin osallistuna neljä leirille,eikä loppua näy.... :o

Poissa

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 3 viestiä ]