Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




 Sivu 1/1 [ 3 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: TU3 eroavaisuudet
ViestiLähetetty: 28.09.2012 13:55 
Käyttäjän avatar

Viestit: 3537
Paikkakunta: Espoo
Missä kohtaa eroavat TU3 75hv ja 85hv moottorit?
AX GT kaasari, non kat
AX GT yksipisteruisku kat



Volvo V70 D4 -15 A
Citroen Xantia Berline 1,8-16V -95
Citroen Xantia Berline 1,8-16V -97 (purkuun)
Citroen Xantia Berline 1,8-16V -00
Peugeot 406 Coupe V6 Aut -99
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: TU3 eroavaisuudet
ViestiLähetetty: 28.09.2012 13:59 

Viestit: 171
Paikkakunta: Eurajoki
nokka-akseli, mekaanisesti moottori muuten sama.

gt:n 10hp tulee
* ei kattia
*avarampi imusarja + 2 kurkkuinen kaasari

1 pisteruisku (GT injection)
*katti kuristaa
*pieni 1 reikäinen ruiskusuutinläppärunko
* laimeampi nokkakeppi päästöjen takia.


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: TU3 eroavaisuudet
ViestiLähetetty: 05.10.2012 19:42 
Käyttäjän avatar

Viestit: 3537
Paikkakunta: Espoo
turtana kirjoitti:
1 pisteruisku (GT injection)
*katti kuristaa
*pieni 1 reikäinen ruiskusuutinläppärunko
* laimeampi nokkakeppi päästöjen takia.


Eli jos tuollaiseen laittaa kireemmän nokan niin päästöt karkaa käsistä?
Olis yks 106 75hv koneella tarjolla ja nokkia hyllyssä kaksin kappalein :)
Sitten olis ylsi xsi myös satasella mutta se on niin saamarin kaukana että
hakukulut pilaa homman



Volvo V70 D4 -15 A
Citroen Xantia Berline 1,8-16V -95
Citroen Xantia Berline 1,8-16V -97 (purkuun)
Citroen Xantia Berline 1,8-16V -00
Peugeot 406 Coupe V6 Aut -99
Poissa
   
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 3 viestiä ] 


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa


Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia vestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää: