svc kirjoitti:
Miinuspuolena on se, että ne saattavat kerrostua lohkolämppärin elementin pintaan ja aiheuttaa elementin kärähtämisen.
Onkos kukaan päässyt ihmettelemään miltä tuollainen näyttää..? Tai siis varmasti on, mutta tätä pohtivat eivät ehkä ole sitä nähneet...

Tällaiselta näytti, alle tuhannen kilometriä ja olikohan kerran kun tuota lämmitintä ehti käyttää. Lähti kyllä aika kevyesti pyyhkäisemällä pois, mutta kukapa sitä nyt pyyhkisi tuolla lohkon sisäpuolella, eikä varmasti viitsi ihan vähillä irroitella, ainakaan Xm:n 2.1td:stä. Nyt kun on kovasti purettu osia pois edestä, imuilman meno- ja paluuputkia, LHM-säiliötä yms muuta pientä, niin sittenkään ei ihan helpolla moottorin taakse päässyt...
Tuon nähtyäni mietin kyllä toisenkin kerran paikkausaineiden sekaan laittamista, jos tarve tulee. Paikkasihan tuokin aine jotta päästiin yksi mummulareissu heittämään, sitten vuoto taas paheni vastaavaksi ellei jopa pahemmaksi kuin ennen paikka-aineita...
Lisätääs vielä se, että kun tuolla edellisellä sivulla olin mennyt kehumaan ettei Forte:n neste tuollaista aiheuttanut, niin sitä se oikeasti olikin. Ei Forte:n jälkeen tuollaista näkynyt, vaan tämän toisen jonka merkkiä en nyt muista, mutta yritän muistaa tarkistaa kun tyhjä pullo on vielä raadon kontissa...