Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Sivu 2/3 [ 54 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Kahvipakettikauppiaat?
ViestiLähetetty: 01.12.2013 13:05 
Käyttäjän avatar

Mulla olisi puolikas paketti Juhl-Mokkaa jäljellä. Onnistunut paahto todelliselle kahvin ystävälle. Avattu viime viikolla, leimaa jäljellä 9 kk. Vaihdossa kelpaa mikä vaan, paitsi Lidl:n omat kahvimerkit. :roll:

Poissa

ViestiLähetetty: 01.12.2013 13:21 

Vaihdatko Xantian Break 1.8 16V vm.-98 aj.315tkm. tummansininen ei vetokoukkua ja ilmastointia,auto mennyt paaliin kaksikuukautta sitte kuljettajan puolen etulasiin.
ps.miten paketti säilytetty.

Poissa

ViestiLähetetty: 01.12.2013 13:31 
Käyttäjän avatar

Ei oo seisonu ulkona kun pari yötä, kun kauppakassi unohtui kapakan eteen... pieni kolhu toisessa sivussa, avaamisen jälkeen lähes huomaamaton. Vieläkö Xantia löytyy paalista? :lol:

Poissa

ViestiLähetetty: 01.12.2013 14:20 
:lol:

ViestiLähetetty: 01.12.2013 14:35 
Käyttäjän avatar

Profiili WWW
Oli kyllä mukava odottamaton kahvikupillinen, sekä tarinat eilen. Viikko takaperin ostamiani Xm:n vanteita noutaessa, niin kiire ei taida onneksi monestikaan olla etteikö kupillista ehtisi hörppiä...

Ilo oli Pascalin kanssa tovi näistä automaailman kummallisuuksista jutustella... 8-)

Dyane 4x4 IE, Sm 2.7, Dyane IE, C8 2.2
Series -LantikanPätkä
Poissa

ViestiLähetetty: 01.12.2013 17:54 

XM-Hannu kirjoitti:
Ei oo seisonu ulkona kun pari yötä, kun kauppakassi unohtui kapakan eteen... pieni kolhu toisessa sivussa, avaamisen jälkeen lähes huomaamaton. Vieläkö Xantia löytyy paalista? :lol:

Ei löydy,mutta lasi jäi,jotain pisteosaa on esim.termospullo teline alkuperäinen lisävaruste.

Poissa

ViestiLähetetty: 01.12.2013 20:38 
Käyttäjän avatar

".termospullo teline alkuperäinen lisävaruste."
Kiinni veti. Näinhän ne parhaat kaupat tehdään, ja vielä tuotetta näkemättä. :lol:

Poissa

ViestiLähetetty: 05.12.2013 18:45 

Tuli ostettua muutama paketti lisää Löfbergs Lilaa, mitähän ostais sillä...

Poissa

ViestiLähetetty: 05.12.2013 20:03 
Käyttäjän avatar

eppäilen ,ettei kenellekkään ( Suomessa ) oikein kelpaa RuÅttalaisten pohjaanpalaneen + tuntikausia seisseen sumpin maku.
aikoinaan vuosien jälkee ajattelin jälleen käydä testaamassa ruåttalaisten kahvin keitto taitoo , Töre nimisellä pakalla . tulos oli , ettei taito ainakaan ollu parantunu , sumppia mikä sumppia , seisonutta ja pohjaan palanutta.
:mrgreen:

Poissa

ViestiLähetetty: 05.12.2013 20:17 

"...tavaraa on kaupattu kaljalaatikolla, lisäehtona on ollut että pitää olla verovapaata, meillä ei kotimaan alkoholimonopolia tueta..."

Mites toi työvoimamonopoli? :ugeek:

Mistä sais Sitikan? Ne viedään käsistä?
Poissa

ViestiLähetetty: 05.12.2013 20:40 

Joku junttiperushölmö töissä oli samaa mieltä kuin koke kun vein kaffepaketin sinne. :mrgreen: Mutta hei miks ihmeessä ostaisin sen seuraavan Citikan manner-Suomesta, ku Ruotsin puolelta tai Ahvenanmaalta saa parempia halvemmalla ja vielä jää Lilaa ittellekin.

Poissa

ViestiLähetetty: 06.12.2013 14:28 

Pas....aaa on ruattalainen kahvi ei voi ku korvikkeeksi sanoa koke on oikeessa.

C5 1,8 Break -03 Peugeot Expert TD -00 Honda GL1800 -08 edesmenneet 2CV4 -72 2CV6 -82 Peugeot Satelis 500 -08
Poissa

ViestiLähetetty: 06.12.2013 15:20 

Kaikkeen tottuu, myös kahvin makuun. Itse tulee hörpittyä pannujauhettua Gevaliaa.
Joulun ajaksi on hyllyssä Pauligin presidenttiä, pitäis varmaan avata jo nyt itsenäisyys-
päivän kunniaksi.
Ruotsissa on kyllä paljon heikompi kahvittelu kulttuuri kuin suomessa, ei täällä
kaupanteon päätteeksi sumppeja tarjoilla niinkuin suomessa on tapana.

Poissa

ViestiLähetetty: 07.12.2013 13:14 

Kaipa kaselinilla sitten on omakohtaista kokemusta vertailunsa tueksi. Itte en osaa tuohon sanoa mitään, kun en ole koskaan maistanut p:sta tehtyä ruokaa tai juomaa, enkä aio maistaa jatkossakaan. En muuten viitsisi edes vastata tuollaiseen viestiin, mutta kun vaan ei ole kovinkaan fiksua alkaa haukkua p:ksi jonkun muun ruokaa, kahvia, olutta, tai muutakaan.

Poissa

ViestiLähetetty: 07.12.2013 15:12 
Käyttäjän avatar

XM-Hannu kirjoitti:
Mulla olisi puolikas paketti Juhl-Mokkaa jäljellä. Onnistunut paahto todelliselle kahvin ystävälle. Avattu viime viikolla, leimaa jäljellä 9 kk. Vaihdossa kelpaa mikä vaan, paitsi Lidl:n omat kahvimerkit. :roll:

Joo mäkin ostan nykyään kaiken safkan Liidelistä ;-) mm tumma Kulta Katriina 3 eur paketti. Myös glut free Kukko just yli 2 eur purkki. Se on ihan ziisuksen halpa kauppa. Joka kerta hämmästyn kun olen maksamassa kassalla.

Honda Valkyrie F6C, Plymouth Fury Custom Suburban ja Pontiac Firebird Trans Am.
Poissa

ViestiLähetetty: 07.12.2013 19:28 

Kyllähän sitä kuulee ja saa tiedotusvälineistä lukea kuinka hyvää ja puhdasta
suomalainen ruoka, kahvi ym. asiat ovat. Oikein käy sääliksi niitä rapiaa 7 miljardia
ihmistä, jotka eivät ikinä saa tätä autuutta maistaa. Näyttävät silti jotenkin
pärjäävän. ;) ;)

Poissa

ViestiLähetetty: 07.12.2013 22:19 

Mä olen kyllä juonut useampiakin todella hyviä ruotsalaisia kahveja. Arvid Nordquistin ja Löfbergsin kahvit on aika tosi jees. Kelpaavat hyvin silloin jos Sittarin Presidentti Black Label -paketit on liian vanhoja. Juhla-Mokat sun muut vaaleapaahtoiset on mautonta kuraa.

Ennen oli Sitikka, nyt vain Väärämmerkkinen Japaninmersu

Assumption is the mother of all fuck ups.
Poissa

ViestiLähetetty: 08.12.2013 01:17 
Käyttäjän avatar

Profiili WWW
Kahvilla en ole kertaakaan ostanut enkä muistaakseni edes maksuvälineeksi tarjonnut. Toisaalta kahvia ei ole kukaan pyytänytkään.

Pari Visaa (ainakin) on ostettu alkoholin voimalla. Yhdestä pyydettiin pullollinen brandya enkä tinkinyt. Myyjä sai mitä halusi. Toinen Visa oli niinkin kallis kuin ilmainen, joten tingattiin niin että myyjä sai pullollisen ranskalaista viiniä kaupan vastineeksi. Molemmat Visat ajamalla kotiin.

Muista kaupoista on selvitty rahalla tai antamalla auto vaihdannan välineenä. Vaikka viinaa olisi pyydettykin.

Yksipuolaisen ratin takaa,

Visa-mies

visamies.wordpress.com
facebook.com/visamies
youtube.com/visamies
twitter.com/visamies
visamies.galleria.fi
Poissa

ViestiLähetetty: 08.12.2013 02:19 
Käyttäjän avatar

Pullakahveilla olen yhden Beksin ostanut, maksun suoritin ABC-asemalla, sen laitoin kuntoon, mutta se auto ei kerennyt kovin pitkään minua palvelemaan, koska se paloi melko pian katsastuksen jälkeen :(

http://www.citikka.info/gallery/var/resizes/Users/Croisette/BX%2016%20TRS/PB200948.JPG?m=1321471153

Hyvä auto se oli sen päivän ajan mitä se kerkes mulla olla ajossa ;) .

Poissa

ViestiLähetetty: 08.12.2013 09:52 

Tummapaahtoinen arabialainen sormustimesta ja Golfilla ajaminen vaatii totuttelua. Se, että molemmista tulee aluksi paskanomainen olo, on siis subjektiivista ja menee ohi siedättämällä.
Mutta empiiriseen kokemukseen: Mulla käy ympäri maailmaa liikematkaajia. Heille on aina maistunut meidän vaaleapaahtoinen kahvi, juovat sen ison mukillisen niin ruokaloissa kuin bensa-asemillakin. Eikä johdu siitä, että olen metriä pidempi ja kaksi kertaa painavampi.

Ja siitä kaffeenjuonnista autokauppojen yhteydessä: Useimmiten on sumpit juotu. Se kuuluu asiaan. Jos kaupassa ei käytetä rahaa, miksi se kaffee pitäisi jättää pois? Sehän on osa luovaria, vaikkei siille olekaan omaa ruutua siinä kupongissa. Saisi kyllä olla.

Mistä sais Sitikan? Ne viedään käsistä?
Poissa

ViestiLähetetty: 08.12.2013 11:58 
Käyttäjän avatar

Mä oon taas tykästynyt tummapaahtoiseen eikä nuo vaaleat enää oikein maistukkaan. Niistä tulee jopa helposti vähän huono olo! Ja juon sen ison mukillisen enkä sormustillista (meniköhän oikein?) :D

Volvo V70 D4 -15 A
Citroen Xantia Berline 1,8-16V -95
Citroen Xantia Berline 1,8-16V -97 (purkuun)
Citroen Xantia Berline 1,8-16V -00
Peugeot 406 Coupe V6 Aut -99
Poissa

ViestiLähetetty: 08.12.2013 12:32 

Mahavaivat jäi kun paahtoaste vaihtui neloseksi. Isoja kuppeja mäkin litkin, ellen sitten hifistele essokoneen kanssa.

Ennen oli Sitikka, nyt vain Väärämmerkkinen Japaninmersu

Assumption is the mother of all fuck ups.
Poissa

ViestiLähetetty: 08.12.2013 18:45 
Käyttäjän avatar

rmattila kirjoitti:
Vähemmän turhan naurajat hermoille käy kuin turhan itkijät.

Älä ny Riku. Aikanaan en odottanu kaffettakaan, vaan löysinpä Bexin lodjusta liuotinta.

SIlloin oli suu messingillä, ilman kaffetta ;)

Se että minä olen väärässä ei tarkoita että sinä olisit oikeassa.
Poissa

ViestiLähetetty: 08.12.2013 19:25 
Käyttäjän avatar

Kahvihan on merkistä riippumatta niin kitkerää, että suomalaista kahvikulttia on täysin mahdoton ymmärtää. On niitä helpompiakin tapoja ylläpitää kofeiiniriippuvuutta, eikä se pilleripurkki edes paljoa maksa.

Poissa

ViestiLähetetty: 08.12.2013 19:31 

Ei voi olla totta! Että siis muka pitäisi nauttia kofeiinia pillereinä? No ei ny sentään, ja missä se nautinto olisi? :D

Poissa

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 2/3 [ 54 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3  Seuraava