hssumies kirjoitti:
Onhan se niinkin, mutta kun on lähtenyt "korjauslinjalle", ja kaikkea ei ole mahdollista korjata itse, ja auton haluaisi pitää, niin kannattaako paalata autoa, jonka korjauksiin on jo muutaman satasen uhrannut, jos ei ole vara hankkia uudehkoa autoa, jota ei tarvitsisi niin paljon korjata, korjuuttaa, eikä muutamalla satasella taas saa kuin korjattavan auton, jos tämän nykyisen paalaisi. Eli periaatteessa lähtisi alusta. Ja jos auton kori näyttää olevan vielä tolkussaan, eikä sisätilatkaan ole vielä homeessa.
Hullultahan se tuntuu työntää euroja vanhan auton korjuuttamiseen tolkuttomasti, mutta ehkä se stoppi jossain vaiheessa tulee, tai ainakin korjattavat kohdat vähenee. Joskun kyllä ajattelin, että en ikinä vanhaa autoa hanki, mutta tulipahan vaan hankittua, taas. (työkaveri kysyi kerran, että onkos sulla autoa, sävyyn, se kyllä tarvittais näissä hommissa, nyt hänellä itsellä ei sitä ole, vaan vanikalla hinataan työvälinettä.)
Tämän vastauksen piti tulla blak_vanin kommenttiin auton paalaamisesta, mutta se livahti tänne.