Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Sivu 1/1 [ 3 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: C5 II ja cd-boxi
ViestiLähetetty: 30.05.2015 21:56 

Profiili WWW
Ostin talvella cd-boxin joka ainakin myyjän mukaan toimintakuntoinen. Laitoin sen silloin sinne hantinpenkin alle ja kytkin piuhan kiinni ja kävin korjaamolla koodauttamassa että tuntee laitteen. No mitään ei silloin kuitenkaan tapahtunut ja radio ei ohjaa ja tuntuu että vaikka piuha on kiinni boxissa niin sinne ei tule virtaa koska en saa myöskään makasiinia pois. Irroitin sitten radion ja yritin löytää että josko siellä olisi irto piuha joka liitettäis soittimeen. En kuitenkaan pikaisesti tutkimalla löytänyt ja aattelin että katselen sitten paremmalla ajalla. No se parempi aika tuli vasta tänään ja kaivoin hanskalokeron ja radion pois paikaltaan , mutta en löydä mitään piuhaa jonka liittäisin soittimeen.

Nyt kuuluukin kysymys että onko jollakulla kokemusta siitä että pitääkö siellä olla piuha joka liitetään radion vai onko mun ostamani cd-boxi sökö ? Vai eikä mun auton soitin ole sellainen johon liitetään cd-boxi ? Kuvassa alkuperäisen soittimen tiedot.

Auto C5 V6 Exclusive -06

Pena

Liitteet:
Soitin.jpg
Soitin.jpg [ 42.84 KiB | Katsottu 2352 kertaa ]
Poissa

Viestin otsikko: Re: C5 II ja cd-boxi
ViestiLähetetty: 02.06.2015 19:13 

RD4 Blaukkarissa on takana useita moninapaliitinpaikkoja. Itse lisäsin audioboxin johon muistikortilla saa 6 virtuaali CD:tä. Sille liitinjohdolle oli tyhjä paikka Blaukkarin takana.

Poissa

Viestin otsikko: Re: C5 II ja cd-boxi
ViestiLähetetty: 02.06.2015 21:17 

Profiili WWW
Jep, mulla on tyhjä paikka siinä. Selvis eilen ystävällisen patongistin avulla (kiitos) eli penkin alta löytyi piuha muttei radion luota. Täytyy yrittää kaivaa se jossain vaiheessa jostain esiin tai sitten heitän kanssa virtuaaliboxi sarjan siihen.

Liitteet:
Liitin.jpg
Liitin.jpg [ 83.08 KiB | Katsottu 2229 kertaa ]
Poissa

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 3 viestiä ]