Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




 Sivu 1/1 [ 14 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Kamina Pohjois-Pohjanmaalla
ViestiLähetetty: 25.08.2015 09:06 

Viestit: 4
Pohjois-Pohjanmaalla Pyhäjärvellä seisoo metsän laidassa rapean näköinen kamina. Ei liene ajossa ollut vuosikymmeniin. Omistajasta tai historiasta ei ole tietoa, mutta jos harrastajia kiinnostaa niin tässä Street View -linkki:

Street View


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Kamina Pohjois-Pohjanmaalla
ViestiLähetetty: 25.08.2015 20:47 

Viestit: 568
Paikkakunta: Akaa
Ei muuta kuin pelastusretkikuntaa liikkeelle. Varmaankin 1963 tai vanhempi ja takaovetkin vielä jäljellä. Luulisi kiinnostavan...



.~___~.
{[___]}
{°/^\°}
{/_^_\}

"Hyviä on vähän, pahoja vielä vähemmän, mutta meitä siunatusti hulluja laskematon määrä" - Aapeli.
HY, C5 2.2 hdi Break, BX GT, Berlingo, BX Van "GT", B11 proj. ja C4 2.0 16V:n yksinhuoltajuus
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Kamina Pohjois-Pohjanmaalla
ViestiLähetetty: 03.10.2015 17:35 

Viestit: 79
Joko tämä on haettu talteen?



XM v6 Exclusive -95

EX. XM Turbo -94
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Kamina Pohjois-Pohjanmaalla
ViestiLähetetty: 03.10.2015 19:22 
Käyttäjän avatar

Viestit: 235
Paikkakunta: Oulu
Varmaankin tämä sama yksilö: http://www.sitruunapatonki.fi/forum/viewtopic.php?f=22&t=20151



Ajossa: C5R 2.0 HDI136 AM6 Break -06, C5 V6 Berline -01, C5 2,0 Berline -01, C5 2,0 Berline -04, 406 HDi -00
EX-PSA:t: C8 Monospace 2,2 bensa -05, 406 GW HDi -04, Xsara 2,0Hdi Break -00, Xantia 2,0SX Berline -95, 406 2,1TD -98, 205 Rallye -90
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Kamina Pohjois-Pohjanmaalla
ViestiLähetetty: 06.10.2015 15:02 

Viestit: 201
Sama tapaus.Metsän omistaja ei luovuta sitä kenellekkään,ilman omistajan lupaa.Omistaja on tietääkseni Italialainen jota ei ole onnistuttu tavoittamaan.On sitä muutamat kyselleet vuosien saatossa,mutta turhaan.Siellä lähistöllä seisoo kuulemma myös kaksi 2cv pakua,sekä joku harvinainen Buick roadstar.Kaikilla sama kohtalo niistä ei luovuta.


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Kamina Pohjois-Pohjanmaalla
ViestiLähetetty: 09.10.2015 23:35 

Viestit: 79
Omistajaa ei sitten saa selville vaikka runkonumeron avulla?



XM v6 Exclusive -95

EX. XM Turbo -94
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Kamina Pohjois-Pohjanmaalla
ViestiLähetetty: 11.10.2015 19:00 

Viestit: 201
Ei ole ollut koskaan rekisterissä Suomessa,Yritti sitä yksi kaveri selvittää runkonumerolla,mutta nousi seinä pystyyn.Olen jutellut tämän maanomistajan pojan pojan kanssa,ja jos ja kun eräs ikävä tapaus sattuu,niin minulla on ykkösvaraus tuohon sekä molempiin pakuihin.


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Kamina Pohjois-Pohjanmaalla
ViestiLähetetty: 11.10.2015 19:11 

Viestit: 79
Hyvä näin!

Toivotaan että päätyvät sinulle pian!



XM v6 Exclusive -95

EX. XM Turbo -94
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Kamina Pohjois-Pohjanmaalla
ViestiLähetetty: 11.10.2015 23:51 

Viestit: 201
Ei oikein vois toivoa tuota tapahtumaa,odottais että vanhaherra lopettais maallisen vaelluksen!


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Kamina Pohjois-Pohjanmaalla
ViestiLähetetty: 13.10.2015 09:58 
Käyttäjän avatar

Viestit: 3457
Paikkakunta: Vallis Gratiae
noever ZX kirjoitti:
Ei ole ollut koskaan rekisterissä Suomessa,Yritti sitä yksi kaveri selvittää runkonumerolla,mutta nousi seinä pystyyn.


Heh. Ne kiinniruostuneet "BS-573" rekisterikilvet ja suomalaiset painomerkinnät poskipellissä ovat siis vain hämäystä?

Sarjanumerolla 136523 on vuodelta 1958. :D



2CV AZU '61 » 2CV6 '71 » Acadiane Mixta '81
Jousitus on täysin erillinen ja ainutlaatuisen pehmeä, tehden ajon yhtä miellyttäväksi
kuin missä tahansa loistoluokan autossa. (2CV-esite,1956)
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Kamina Pohjois-Pohjanmaalla
ViestiLähetetty: 15.10.2015 18:06 

Viestit: 201
Tiedän vain tarinan minkä herrasmies noin 80v on minulle kertonut.Hänen mailla seisoo ja on vanhan kansan jääräpää ei luovuta kenellekkään.Jos jollakin tietoa miten saa tuon itselleen ja on haluja,niin minun puolestani sen saa.Itse en sitä tarvitse enkä ymmärrä tuommoisten päälle.Halusin vaan että se ei lähde romulaaniin.Jos joku saa tuon itselleen niin minä saan hommattua traktorin vetoavuksi,ja tarvittaessa vielä lavetinkin siirtoa varten,lavetin hinnasta tosin minulla ei ole tietoa.Olen itse kiinnostunut vain niistä 2cv pakuista.


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Kamina Pohjois-Pohjanmaalla
ViestiLähetetty: 08.07.2018 12:49 

Viestit: 201
Tämänkin tarinaan on tullut selvyyttä,omistajan tytär on löytynyt ja paperit kunnossa.Eräs harrastaja oli ostanut sen ja soittikin sitten minulle että kiinnostaako minua.Teimme kaupat ja on nyt siis minun omaisuutta.Täytyy yrittää ajan kanssa käydä hakemassa kotiin ja katsoa mitä sillä tekee.Itselläni on kyllä projekteja jopa yli oman tarpeen,joten jos jotain kiinnostaa niin tästä voidaan hieroa kauppoja.


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Kamina Pohjois-Pohjanmaalla
ViestiLähetetty: 19.08.2018 21:51 
Käyttäjän avatar

Viestit: 3457
Paikkakunta: Vallis Gratiae
noever ZX kirjoitti:
Itselläni on kyllä projekteja jopa yli oman tarpeen,joten jos jotain kiinnostaa niin tästä voidaan hieroa kauppoja.


Pidä hyvää huolta siitä.



2CV AZU '61 » 2CV6 '71 » Acadiane Mixta '81
Jousitus on täysin erillinen ja ainutlaatuisen pehmeä, tehden ajon yhtä miellyttäväksi
kuin missä tahansa loistoluokan autossa. (2CV-esite,1956)
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Kamina Pohjois-Pohjanmaalla
ViestiLähetetty: 14.12.2020 14:11 

Viestit: 201
Yksi kamina vähemmän Suomessa,tämä lähtee ulkomaille


Poissa
   
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 14 viestiä ] 


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa


Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia vestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää: