Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




 Sivu 1/1 [ 6 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Ducato/boxer/jumper 2.5/2.8td
ViestiLähetetty: 17.06.2016 12:44 

Viestit: 1229
Paikkakunta: Jokioinen
Nyt testataan löytyykö tietäjää, oli meinaan melko ongelmallinen matkailukulkine tuossa vianhaussa, ja lopulta löytyikin...

Ko. vehkeeseen (sofim motilla) tehty muualla kansiremppa epäonnistuneen jakopäärempan seurauksena.
Näiden jälkeen kulku kateissa ja sauhuttaa kovasti.

Tarkistettu:
- Jako kohdallaan
- Pumpun ajoitus kohdallaan
- Ahtaa imusarjaan kilon mitä kuuluukin
- Polttoainepuoli tutkittu ja suodin vaihdettu
- Pakoputkisto todettu ehjäksi ja kattikin "puhdistettu"
- venttiilivälykset kohdallaan

Missä vika...



Saxo vts v1600, Peugeot 2008 E-hdi 115 allure, Ducato 2.3jtd retkis, Ducato 180 multijet huoltoautona, Saxo TU5JP4T projekti.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Ducato/boxer/jumper 2.5/2.8td
ViestiLähetetty: 17.06.2016 14:02 

Viestit: 146
Ahtopainekello kasattu väärin, jousi sen pitkän kuulan puolella. Juuri noin teki 2.5 l matkailuauto Lucasin pumpulla.



GS 79 ....20 sitikkaa.....C5 CrossTourer
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Ducato/boxer/jumper 2.5/2.8td
ViestiLähetetty: 17.06.2016 15:07 

Viestit: 1229
Paikkakunta: Jokioinen
Boschin ve-pumpulla. Ja pumppuun ei oltu rempassa koskettu.



Saxo vts v1600, Peugeot 2008 E-hdi 115 allure, Ducato 2.3jtd retkis, Ducato 180 multijet huoltoautona, Saxo TU5JP4T projekti.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Ducato/boxer/jumper 2.5/2.8td
ViestiLähetetty: 17.06.2016 19:28 

Viestit: 182
Onkos näissä pumpussa kiila hihnapyörässä, vai pelkkä kartioliitos kuten volkkareissa?

Niissä saa ajoitukset pieleen silleen, että merkit näyttää olevan kohdallaan, mutta ajoitukset on silti pielessä.


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Ducato/boxer/jumper 2.5/2.8td
ViestiLähetetty: 17.06.2016 20:30 

Viestit: 1229
Paikkakunta: Jokioinen
Tappi taitaa olla tasossa ja pyörät kolmella 10mm pultilla kiinni. Ajoitukset oli kunnossa, pumppu 1.25mm männän nousulla ykk:ssa.
Myös nokka kohdallaan.
Selkanen vinkki että osia on laitettu mitä ei kuulu olla...



Saxo vts v1600, Peugeot 2008 E-hdi 115 allure, Ducato 2.3jtd retkis, Ducato 180 multijet huoltoautona, Saxo TU5JP4T projekti.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Ducato/boxer/jumper 2.5/2.8td
ViestiLähetetty: 20.06.2016 15:07 

Viestit: 1229
Paikkakunta: Jokioinen
Kukaan ei uskalla arpoa mitään :D

No kerrotaan, suuttimien alle oli laitettu tiivisteprikat (ei kuulu olla), eli suuttimet liian korkealla ja syttyminen ihan surkeata.

Ei olisi uskonut että tuollaseenkin törmää :D Mutta nyt on syötöt kohdallaan ja laitteet kulkee mitä tarvitsee ja vähän kai enemmänkin ;)



Saxo vts v1600, Peugeot 2008 E-hdi 115 allure, Ducato 2.3jtd retkis, Ducato 180 multijet huoltoautona, Saxo TU5JP4T projekti.
Poissa
   
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 6 viestiä ] 


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa


Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia vestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää: