Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




 Sivu 1/1 [ 5 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: ohjaustehostimen paluuputken letku/berlingo -05
ViestiLähetetty: 25.08.2016 20:56 

Viestit: 330
ohjaustehostimen koodi 9641878380 ja 26096973-OX. Tarve löytää ohjaustehostimen paluupuolen putken ja hydr. säiliön väliin kumi/muoviletku. Nyt vuotaa.
Löytyykö ns. tarvikeosana tai marmoritiskiltä vai löytyykö mistään?
Siis rautajousinen -05 berlingo, jossa hydrauliikkaa vain ohjaustehostimessa.
Pikaiset vinkit otan kiitollisna vastaan.

Niko
0445528667


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: ohjaustehostimen paluuputken letku/berlingo -05
ViestiLähetetty: 25.08.2016 21:28 

Viestit: 330
1 4020 TR 01 STEERING LOW PRESSURE PIPE

tollasen koodin löysin, liekö ois oikea?

EDIT eipä ole tuo osa, tässä linkki oikeaan osaan, osien 79 ja 80 välissä oleva kumiletku.

https://www.catcar.info/citroen/?lang=e ... I9PQ%3D%3D

N


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: ohjaustehostimen paluuputken letku/berlingo -05
ViestiLähetetty: 26.08.2016 09:23 

Viestit: 909
Eikö se kumiletku kuuluu osana tuohon osa 5:een ? Eli 4013 46 tai 4013 56.


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: ohjaustehostimen paluuputken letku/berlingo -05
ViestiLähetetty: 26.08.2016 11:59 

Viestit: 330
Joo kuuluu osaan viisi, eikä sitä tietenkään saa erikseen mistään :) pitää katkaista vanha letku ja hakea hydr.tarvikkeesta metritavarana vastaavan mallinen pätkä. painetta ko. linjassa ei ole, joten klemmarilla tai vastaavalla klipsillä pysynee tiivinä.


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: ohjaustehostimen paluuputken letku/berlingo -05
ViestiLähetetty: 30.08.2016 09:49 

Viestit: 330
Selvisi, että painepuolen putki/letku ei ollut kiinnitettynä tehostimen kylkeen tärinän estämiseksi, lienee tästä syystä oli putken liitos löystynyt. Puratti repsikan etukulman, eli ajovalo irti, niin pääsi kiristämään löystyneen liittimen. Näyttää, ettei vuoda enää, vielä on arvoitus miksi pumpun imupuolen liitos säiliöstä pumppuun lievästi vuotaa. Selvityksessä, saako säiliön nätisti irti ja uudelleen =-rengastamalla pumpun liitoksen säiliöön loppuuko vuoto. Nestettä ei katoa enää samaan tahtiin kuin aiemmin ja konehuone ei kylve ATF-öljyssä se on pääasia :)


Poissa
   
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 5 viestiä ] 


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa


Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia vestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää: