|
Kirjoittaja |
Viesti |
Croisette
|
Viestin otsikko: Sitruuna irc kysymys? Lähetetty: 25.02.2017 18:48 |
|
Nyt kun olen ollut itse puolisen vuotta poissa irc-kanavilta, niin tekisi silti mieli joskus poiketa ainakin #sitruuna-kanavalla, mutta en oikein meinaa löytää sopivaa sovellusta joka toimisi? Eli mitä suositellaan? Ja nyt kun tietokonekin hajosi, niin olen täysin puhelimen varassa netissä, ajattelin kysyä täällä neuvoja, kun tiedän monen täälläkin kirjoittelevan tuota irkkaamista harrastavan 
|
|
|
|
 |
Pekkax
|
Viestin otsikko: Re: Sitruuna irc kysymys? Lähetetty: 25.02.2017 19:04 |
|
Ite käytän puhelimessa Slack -nimistä sovellusta. Ainut ärsyttävä puoli on se, että kanavaa ei saa vaimennettua kuin max. vuorokaudeksi kerrallaan.
DS7 eTense 4x4 300 - 2020 ID 20 D super - 1971 B11 Normale - 1955
|
|
|
|
 |
cxtb2
|
Viestin otsikko: Re: Sitruuna irc kysymys? Lähetetty: 25.02.2017 19:36 |
|
joskus kun tarvitsi android-luurilla ircata, käytin AndroIRC-appia, entiedä, onko paras tai simppelein, mutta toimii, ei maksa mitään, ja osasin itte laittaa asetukset 
CX 25 TRD Turbo2 Break "TummaTRD", CX 25 GTI Turbo2, XM V6 "MustaKuukka", MG ZS Luxury -22 Varalla: CX 25 Break "UA2", CX 25 GTI Turbo2, CX 25 TRD Turbo2 Break "UA" Veturi: Discovery2
|
|
|
|
 |
Croisette
|
Viestin otsikko: Re: Sitruuna irc kysymys? Lähetetty: 25.02.2017 20:11 |
|
Saisko tarkemmat ohjeet, kuinka toimia, kun mä en vaan tunnu enään osaavan noita?
|
|
|
|
 |
yason
|
Viestin otsikko: Re: Sitruuna irc kysymys? Lähetetty: 27.02.2017 13:43 |
|
irc.slack.com on Slack-palvelun irc proxy, eli sitä kautta pääsee tavallisella irc-ohjelmalla Slackin keskusteluihin ja chattiin.
Slack on ihan oma juttunsa eikä sieltä pääse irc-verkkoihin, kuten ircnettiin.
|
|
|
|
 |
yason
|
Viestin otsikko: Re: Sitruuna irc kysymys? Lähetetty: 27.02.2017 13:49 |
|
Croisette kirjoitti: Nyt kun olen ollut itse puolisen vuotta poissa irc-kanavilta, niin tekisi silti mieli joskus poiketa ainakin #sitruuna-kanavalla, mutta en oikein meinaa löytää sopivaa sovellusta joka toimisi? Eli mitä suositellaan? Ja nyt kun tietokonekin hajosi, niin olen täysin puhelimen varassa netissä, ajattelin kysyä täällä neuvoja, kun tiedän monen täälläkin kirjoittelevan tuota irkkaamista harrastavan  Jokin ircnetin web -clientti varmaan helpoin satunnaiselle käyttäjälle. Ainakin webchat.xs4all.nl/cgi-bin/ircnet/irc.cgi on wanha tuttu, tosin oli näköjään alhaalla kun äsken koitin. Puhelimeen/tablettiin varmaan löytyy irc-clienttejä myös, mutta en tiedä niistä itse. Normikoneelle (win/mac/ubuntu) vaan XChat ruudulle ja eikun menoks.
|
|
|
|
 |
Visa-mies
|
Viestin otsikko: Re: Sitruuna irc kysymys? Lähetetty: 27.02.2017 14:24 |
|
yason kirjoitti: irc.slack.com on Slack-palvelun irc proxy, eli sitä kautta pääsee tavallisella irc-ohjelmalla Slackin keskusteluihin ja chattiin.
Slack on ihan oma juttunsa eikä sieltä pääse irc-verkkoihin, kuten ircnettiin. No ei sitten ihme, että oli kanavalla vähän hiljaista, jos oli vain heidän palvelimellaan. Siispä ohjelman poisto puhelimesta on seuraava operaatio. iPhoneen laitoin Mango IRC -sovellukseen, mutta ei ole hääppöinen sekään. Nyt tosin näkyy jo kavereitakin. 
Yksipuolaisen ratin takaa,
Visa-mies
visamies.wordpress.com facebook.com/visamies youtube.com/visamies twitter.com/visamies visamies.galleria.fi
|
|
|
|
 |
Visa-mies
|
Viestin otsikko: Re: Sitruuna irc kysymys? Lähetetty: 28.02.2017 12:11 |
|
IRCCloud valikoitui lopulta iPuhelimen sovellukseksi. 7 päivän kokeilujakson jälkeen ominaisuudet rajoittuvat 2 kanavaan ja jos ei ole ircciä auki kahteen tuntiin selaimessa tai sovelluksessa niin yhteys katkeaa. Mutta näiden kanssa pystyy elämään.
Lisäksi #sitruuna:ssa iloisena yllätyksenä mahdollisuus liittyä Telegram-ryhmään, joka mukavasti toimii molempiin suuntiin, eli tuli sekin sovellus ladattavaksi. Nyt tulee Push-ilmoituksiakin tarvittaessa, jos ei IRC-appi taivu kaikkeen.
Yksipuolaisen ratin takaa,
Visa-mies
visamies.wordpress.com facebook.com/visamies youtube.com/visamies twitter.com/visamies visamies.galleria.fi
|
|
|
|
 |
cxtb2
|
Viestin otsikko: Re: Sitruuna irc kysymys? Lähetetty: 28.02.2017 13:04 |
|
Visa-mies kirjoitti: IRCCloud valikoitui lopulta iPuhelimen sovellukseksi. 7 päivän kokeilujakson jälkeen ominaisuudet rajoittuvat 2 kanavaan ja jos ei ole ircciä auki kahteen tuntiin selaimessa tai sovelluksessa niin yhteys katkeaa. Mutta näiden kanssa pystyy elämään.
Lisäksi #sitruuna:ssa iloisena yllätyksenä mahdollisuus liittyä Telegram-ryhmään, joka mukavasti toimii molempiin suuntiin, eli tuli sekin sovellus ladattavaksi. Nyt tulee Push-ilmoituksiakin tarvittaessa, jos ei IRC-appi taivu kaikkeen. omaan iluuriin/itäbyyn laitoin joskus LimeChat-apin, tuntui simppelimmältä silloin. en sitä maininnut aikaisemmin, kun muistelin, ettei Croisettella ole applen tuotteita...
CX 25 TRD Turbo2 Break "TummaTRD", CX 25 GTI Turbo2, XM V6 "MustaKuukka", MG ZS Luxury -22 Varalla: CX 25 Break "UA2", CX 25 GTI Turbo2, CX 25 TRD Turbo2 Break "UA" Veturi: Discovery2
|
|
|
|
 |
|
|