Kai huomasit siellä linkissä myös ECUn pinnien ja solenoidien (+johdotuksen) resistanssiarvoja:
"Terminal numbers for shift valves
Terminal 1 is positiv supply for all shift valves.
Resistance for shift valves is is 40 Ω ± 2
Resistance for EVM and EVLU: 1.1 Ω ± 2
Koodi:
Valve 33 Way Gray Connector ECU Connector
...
EV5 B5,B3 13,1
...
"
Eli AL4:n ECUn liittimestä (1 ja 13) mitattuna pitäisi olla tulos noin 40 ohmia ja voi vertailla muihin vaikka noihin 1,14 eli EV6:een. Toisella puolella, eli ECUssa liittimen puolella, liittimen sisällä näkyy ainakin joissain nettikuvissa merkittynä rinvin viimeinen nasta 14 ja 1 on saman liittimen rivin eka (yhteensä kaksi eri liitintä)
En tosin tiedä monellako erilaisella ECUlla ja väliliittimilla noita on tehty eikä tuossa Pösössä kerrottu tarkempia tietoja, mutta ainakin samannäköistä kaksiliittimistä ECUa on ollut pikku Citikasta C5:een.