Wesa kirjoitti:
Oheista modausta en ole huomannutkaan.
https://translate.googleusercontent.com ... NGv3PjqFmAMalleissa ennen sitä evolutionia (<=8155) vajoamisenestovenan päätykappaleen kuluminen karaa vasten voi tehdä siitä niin toivoin että paine ei pääse eteenpäin. Tämä voi olla suuri syy venttiilien jumitteluun. Koloamalla tulpan sisäpää kuvan mukaiseti ongelma poistuu. Evo-mallissa tuota kautta öljy ei kulje vaan siinäkin päässä venttiiliä umpitulppa. Aika helppo testattava olisi tuo..
Pitää koittaa tuota modausta tuossa epä-activassa, kun välillä tuntuu, ettei jousitus toimi niin kuin pitää. Tosin pitää myös diodit laittaa (oletan ettei ole laitettu), mutta luulisi, että ilman diodeja näin kylmällä kelillä toimisi ainakin jonkun aikaa ihan hyvin? Jos ei noillakaan lähde toimimaan niin pitää odottaa, että sun HA blokin modipalikka siirtyy massatuotantoon.
Olettaen että pallojen paineet on kunnossa niin tässä lista asioista varaajan naksahteluaikaan ja yleiseen hydraulijärjestelmän toimivuuteen tulee niin tuolta Activa-ryhmästä olen lukenut, päätellyt ja mutuillut, niin oikeasti hyväkuntoisella järjestelmällä:
-yön yli pysäköinnin stop valon pitäisi sammua alle 15s
-naksahteluaika jopa 6min, varmaan joku yli minuutti on jo ihan hyvä?
-ei pitäisi valua alas
Syitä miksi ylläolevat ehdot ei täyty:
-jarruventtiili vuotaa sisäisesti
-HA venttiilit vuotaa sisäisesti
-HA blokkien sisäiset halkeamat, enemmän ongelma uudemman tyyppisellä.
-Activa sylinterit vuotaa sisäisesti
-Kallistuksen korjaamisen vivustot säädetty väärin (miksikä näitä nyt haluaa kutsua)
Varmaan myös lisää syitä ja vähemmän vääriä syitä, jotka ei tule just nyt Mièleen.