Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




 Sivu 1/1 [ 4 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Jos ostan CX -82 Pallaksen ...
ViestiLähetetty: 20.12.2018 19:09 

Viestit: 983
Paikkakunta: Vihti

Profiili WWW
Olen kyllä antanut itseni itselleni ymmärtää että en osta yhtään projektikuntoista autoa, en edes lievää. Eilen kuitenkin tarjottiin pyytämättä -82 vuotista CX Pallasta, joka kuuleman mukaan on ajettu 8-10 vuotta sitten sitten halliin ja seissyt sisällä kokoajan . Kysyin että onko projekti niin vastaus oli "Jarrut ja jotain muuta" eli semmoinen helposti museoon tapaus :lol:
No joka tapauksessa "petrol head" kun on niin kiinnostus heräsi kumminkin ja sen takia kysynkin nyt että mitkä ovat ne pakolliset tarkastuskohdat korissa ja tekniikassa CX:ssä jotka pitää tarkistaa kun menen katsomaan autoa jossain vaiheessa.

Pena


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Jos ostan CX -82 Pallaksen ...
ViestiLähetetty: 20.12.2018 21:27 

Viestit: 1417
Paikkakunta: Porvoo
Kori,kori ja kori..
Sen jälkeen:Öljyvuodot..(Kyllä,niitä on!)
Ja sitten vielä kerran..Kori! :D



"Sell the house
Sell the cars
Sell the kids
I am not coming back"
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Jos ostan CX -82 Pallaksen ...
ViestiLähetetty: 21.12.2018 00:44 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1727
Paikkakunta: Parainen
Nortti tuossa kertoikin jo oleellisimmat mutta jos hieman tarkennetaan, niin keulasta alkaen: konepellin etureuna ja takakulmat akkuhylly ja sen alapuoliset osat, sama hanttarin puolella. Tuulilasin alapuoli kulmista ja a-tolpat. Ovien pohjat, kynnykset, jos etujalkatilat ovat ehjät ja hitsaamattomat, olet voittanut lotossa. Taka tunkinkorvakkeet, takapyöräkotelot takaselkänojan alta. Takakelkka, varsinkin kiinnityskorvakkeet, kontin pohjapalkit, kontin pohjan takakulmat. Takasivuikkunoiden alareunat ja bensaluukun ympärys ja tankki, jos peltiä. Jos on kattoluukku, niin sen ympäriltä löytyy takuuvarmasti kuplinutta maalia. Peräluukun alareuna ja kilpivalojen pokkaus. Tulipellissä harvemmin hitsattavaa, kun koneesta lentäneet öljyt pitävät oxidantit loitolla. Onnea cowboylle, eiku kaupoille.



Cx Heuliez-87, Tre-87, Fami-90, IE Pallas -83, Prestige -88, Id-58, DSuper-70, 4xXm, Xantia, BxGti-86
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Jos ostan CX -82 Pallaksen ...
ViestiLähetetty: 21.12.2018 18:30 

Viestit: 983
Paikkakunta: Vihti

Profiili WWW
jptcool kirjoitti:
Nortti tuossa kertoikin jo oleellisimmat mutta jos hieman tarkennetaan, niin keulasta alkaen: konepellin etureuna ja takakulmat akkuhylly ja sen alapuoliset osat, sama hanttarin puolella. Tuulilasin alapuoli kulmista ja a-tolpat. Ovien pohjat, kynnykset, jos etujalkatilat ovat ehjät ja hitsaamattomat, olet voittanut lotossa. Taka tunkinkorvakkeet, takapyöräkotelot takaselkänojan alta. Takakelkka, varsinkin kiinnityskorvakkeet, kontin pohjapalkit, kontin pohjan takakulmat. Takasivuikkunoiden alareunat ja bensaluukun ympärys ja tankki, jos peltiä. Jos on kattoluukku, niin sen ympäriltä löytyy takuuvarmasti kuplinutta maalia. Peräluukun alareuna ja kilpivalojen pokkaus. Tulipellissä harvemmin hitsattavaa, kun koneesta lentäneet öljyt pitävät oxidantit loitolla. Onnea cowboylle, eiku kaupoille.



Tota mä vähän niin kuin pelkäsin, että paikkoja on paljon mitkä täytyy katsoa ja haasteelliseksi sen tietenkin tekee se että pääseekö sitä edes alta katsomaan. No täytyy tutkailla vuodenvaihteen jälkeen jos pääsee katsomaan sitä.


Poissa
   
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 4 viestiä ] 


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa


Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia vestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää: